Kahvaltıdan önce tüketilmesi gereken yiyecekler

Kahvaltı tüm gün dinç kalmanız için yeterli gelmiyorsa gün boyu enerjinizi yükseltecek yiyeceklere göz atmalısınız. İşte tüm gün enerjinizi yükseltecek kahvaltıdan önce tüketilmesi gereken yiyecekler…

04 Temmuz 2018, Çarşamba 12:50 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
Çilek

Çilek

Damar tıkanıklığını önleyen ve kolesterolü düşürücü etkisi ile dikkat çeken çilek antioksidan etkisi ile tüm gün dinç kalmanızı sağlayacak.

Çay

Çay

Sabah saatlerinde içildiğinde uyarıcı bir etki sağlayan çayı çok fazla tüketmemek koşulu ile sabah saatlerinde tercih edebilirsiniz. Aşırı miktarda tüketildiğinde kan seviyesinde düşüşlere neden olan çay halsizliğe neden olduğu için dikkat edilmelidir.

Süt

Süt

Her yaşta oldukça faydalı bir besin türü olan süt de kahvaltıdan önce tüketilmesi gereken yiyecekler arasında yer alıyor. Sabahın erken saatlerinde tüketeceğiniz süt uzun süre tok tutmanızı sağlayarak kilo almanızı önlüyor. Kalsiyum yönünden zengin olması nedeniyle kemik ve diş sağlığını da koruyan sütü özellikle çocuklarınızın tüketmesine özen göstermelisiniz.

Muz

Muz

Zengin potasyum içeriği ile uzun süre tok tutan bir meyve olan muzu kahvaltıdan önce alternatif bir besin türü olarak tercih edebilirsiniz.

Yumurta

Yumurta

En önemli besin kaynaklarından birisi olan yumurta besleyici özellikleri ile de dikkat çekiyor. Kilo almak istemiyorsanız protein yönünden zengin olan yumurtayı kahvaltıdan önce tüketmeyi tercih edebilirsiniz. 

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Hande Kazanova yorumladı: 1 Mart haftası burçları neler bekliyor?