Karıştırdığınızda maksimum fayda sağlayacak 20 yiyecek

Her yiyecek tek başına yeterince güzeldir. Ama bazı yiyecekleri çiftler halinde tüketmek, içerdikleri besin maddelerini daha verimli bir şekilde emmeye yardımcı olur. Bu gıdaların bir listesini hazırladık!

01 Aralık 2016, Perşembe 16:03 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Her yiyecek tek başına yeterince güzeldir. Ama bazı yiyecekleri çiftler halinde tüketmek, içerdikleri besin maddelerini daha verimli bir şekilde emmeye yardımcı olur. Bu gıdaların bir listesini hazırladık! İşte listemiz...

ELMA BİTTER ÇİKOLATA

ELMA BİTTER ÇİKOLATA

İlk bakışta çok uyumsuz bir ikili gibi görünebilir. Ancak denemeye değer! Elmalarda bulunan enzim ve antioksidan bağışıklığı artırarak, beyin aktivetisini gerçekleştirir. Kalp ve kan damarlarını iyileştirir ve kanser riskini azaltarak harikalar yaratabilir.

YULAF EZMESİ PORTAKAL SUYU

YULAF EZMESİ PORTAKAL SUYU

Yulaf ezmesi ve portakal suyu mükemmel bir ikilidir. Bu ikili sindirim sistemini geliştirir, atık ürünlerin ve toksinlerin vücudu temizlemesine yardımcı olur.

DOMATES KARACİĞER

DOMATES KARACİĞER

Vücuttaki demir eksikliği, halsizlik, kronik yorgunluk, metabolizma hızını düşürme ve kalp ve kan damarlarıyla ilgili sorunlara yol açabilir. Bununla birlikte, karaciğerde bulunan demir, C vitamini olmadan iyi absorbe edilemez. Domates de askorbik asit içerdiği için ciğerle bir arada tüketilmelidir.

MAYDANOZ LİMON

MAYDANOZ LİMON

Maydanoz, turunçgillerle çok uyumludur. Yeşilliklerin içinde bulunan demir, C vitaminin kan dolaşımına emilimini arttırır. Bu önemli vitamin, bağışıklık sisteminin güçlendirilmesinden ve metabolizmanın iyileştirilmesinden sorumludur.

SEBZELER YOĞURT

SEBZELER YOĞURT

Boyaları, koruyucuları veya şekeri içermeyen doğal vücut yoğurtlarını seçin. Bu gibi vücut yoğurtları, mide işlevlerini iyileştirdiği ve bağırsak mikroflorasını normalleştirdiği bilinen kalsiyum bakımından zengindir. Onları sebze (örneğin, havuç veya kereviz) ile birleştirmenizi öneririz - bu size bir çanağın gerçek vitamin hazinesini verecektir. Sebzeler, kalsiyum emilimini artırmaya yardımcı olur.

AVOKADO ISPANAK

AVOKADO ISPANAK

Bu çift neredeyse tüm diyetisyenlerin gözdesidir. Ispanakta A vitamini ve lutein (potansiyel antioksidan) bulunur. Bu maddelerin sağlığımız üzerinde pozitif bir etkiye sahip olabilmesi için ıspanağı avokado ile birlikte tüketmeliyiz.

YEŞİL ÇAY LİMON

YEŞİL ÇAY LİMON

Yeşil çay ve limon bilinen bir ikili. Yeşil çayın limon ile içilmesi susuzluğun giderilmesi ve enerjinin yenilenmesi için harika bir yoldur. Yeşil çay, uzun ömürlü ve güçlü bir bağışıklık sisteminden sorumlu katekkinleri içerir. Ve bir limon eklerseniz, C vitamini çayın etkisini birkaç kez yükseltir.

DOMATES ZEYTİNYAĞI

DOMATES ZEYTİNYAĞI

İtalya sakinlerinin nadiren kardiyovasküler (kalp ve damar hastalıkları) hastalıklardan muzdarip oldukları belirtilmelidir. Bunun nedeni, domateslerde bulunan likopenin kalp ve kan damarlarını iyileştirmesidir. Dahası, ateroskleroz ve malign tümör oluşumunu önler.

ET BİBERİYE

ET BİBERİYE

Et önemli bir protein kaynağıdır ancak doğru hazırlanması çok önemlidir. Pişirme veya kızartma, kanserojen bileşikler oluşmasına neden olabilir. Bu bileşiğin oluşmasını önlemek için eti biberiye ile birlikte tüketebilirsiniz.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Açıcıdan yanan saça ne iyi gelir? İşlem görmüş saç nasıl düzelir, nasıl geçer?