Kilo almadan yemek yemenin 6 yolu

Her insanın hayali ne kadar yerse yesin kilo almamaktır. Kulağa her ne kadar uçuk kaçık gelse de, kilo almadan yemek yemenin bazı yolları var. İşte kilo almadan yemek yemenin yolları...

17 Mayıs 2021, Pazartesi 12:17 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- SEVDİĞİNİZ YEMEKLERİN KALORİSİNİ HESAPLAYIN

1- SEVDİĞİNİZ YEMEKLERİN KALORİSİNİ HESAPLAYIN

Her insanın sevdiği ancak kalorisinden korktuğu yemekler vardır. İşin püf noktası sevdiğiniz yemeklerden kaçmak değil, ayarında yemektir. Sevdiğiniz yemekten yalnızca bir porsiyon tüketin ve bunu yaparken kalorisini hesaplayın. Sonraki öğünlerde aşırıya kaçmamış olursunuz.

2- YÜKSEK KALORİLERİ KAÇAMAK GÜNLERİNİZDE YİYİN

2- YÜKSEK KALORİLERİ KAÇAMAK GÜNLERİNİZDE YİYİN

Sürekli diyet yapan insanların kendilerini ödüllendirdikleri 'kaçamak günleri' vardır. En sevdiğiniz hamburgeri ve patates kızartmasını bu güne saklayın. Böylelikle suçluluk duymadan yemenin keyfine varabilirsiniz.

Kaçamak günleri, diyetinize devam etmek için sizi motive eder.

3- ORANLARI KULLANIN

3- ORANLARI KULLANIN

Diyet listesi hazırlarken bu listenin yüzde 80'ini düşük kalorili sağlıklı gıdalara, kalanını da yüksek kalorilere bıraktığınız bir oran yakalamanız, kilo almadan da sevdiğiniz şeyleri tüketmenizi sağlayabilir.

Böylece diyetinizi bozmadan sevdiğiniz yiyecekleri tüketebilirsiniz.

4- TADINI ÇIKARARAK YİYİN

4- TADINI ÇIKARARAK YİYİN

Bir öğününüzü sevdiğiniz yiyeceğe ayırdıysanız, yavaşlayın ve tadını çıkararak yiyin. Suçluluk duygusu sizi hızlı yemeye itebilir. Hızlı yemek şişkinliğe neden olur ve yediğinizden zevk alamazsınız.

5- YEMEKLERİNİZİ PAYLAŞIN

5- YEMEKLERİNİZİ PAYLAŞIN

Yemeğinizi sevdiklerinizle paylaşmanız daha keyifli olur. Hele ki birlikte yemek kaçamağı yapmanız, kalorinizi hesaplamanızı da kolaylaştırır. Elbette tek porsiyon yiyeceği paylaşmak koşuluyla.

6- SAĞLIKLI ALTERNATİFLERİ TERCİH EDİN

6- SAĞLIKLI ALTERNATİFLERİ TERCİH EDİN

Diyelim ki en sevdiğiniz makarnayı tüketmek istiyorsunuz. Üstüne kaşar peyniri serpmek yerine kalorisi daha düşük olan bir peynir tercih edebilirsiniz.

Televizyon karşısında atıştırırken de paket cips yerine evde kendi yaptığınız sebze cipslerini tüketebilirsiniz.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Göbek eriten ve karın kası yapan 5 egzersiz hareketi