KOBİ'ler 360 derece korunuyor
Mapfre Sigorta, yeni hazırladığı danışman satış modeli ‘Şirketim 360 derece’ projesini KOBİ’lerle buluşturdu. Bu model ile küçük işletmelerin sigortalılık indeksini ölçümleyen Mapfre, onların ihtiyaçlarına göre sigorta poliçeleri hazırlıyor
Mapfre Sigorta, KOBİ’lere yönelik hazırlanan danışman satış modeli ‘Şirketim 360 DERECE’yi hayata geçirdi. KOBİ’lerin faaliyet gösterdikleri sektör özelinde karşılaştırmalar ve analizler yaparak sigortalılık indeksini Şirketim 360 DERECE ile ölçümleyen Mapfre Sigorta, ortaya çıkan sigorta ihtiyaçlarına göre de çözüm önerileri geliştiriyor. Geçtiğimiz günlerde lansmanı yapılan proje, sektörde bir ilk olma özelliği taşıyor. Lansmanın açılış konuşmasını yapan Mapfre Sigorta Genel Müdürü Alfredo Muñoz, Türkiye olarak İspanya, Portekiz ve Meksika’dan sonra sistemi kullanan dördüncü ülke olduklarını söyledi.
YENİLİKÇİ ÇÖZÜMLER
Şirketim 360 DERECE modelinin tanıtımını yapan Mapfre Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ercan Eryaşar, KOBİ’lerin ihtiyaçlarının her an değişiklik gösterebildiğine dikkat çekti. Eryaşar, “İşletmenin vazgeçilmezi olan bir sistem, belki bir yıl sonra tamamen iş yapış süreçlerinin dışında kalabiliyor. Bunun yanında sektörde yaşananlar, rekabet ortamı, dijital dönüşüm gibi etkenler de KOBİ’lerin ihtiyaçlarını değiştiriyor. Biz de bu süreçte KOBİ’lerin yanında olarak en yenilikçi çözümlerle hizmet sunuyoruz” dedi. Şirketim 360 DERECE ile KOBİ’lere sektörleri hakkında detaylı analizler, içinde bulundukları durumu net bir şekilde ortaya koyan raporlar, iyileştirme planları ve çözüm önerileri sunduklarına vurgu yapan Eryaşar, şöyle devam etti: “Şirketim 360 DERECE’yi uzun vadeli bir kazanım girişimi olarak kurguladık. Bu modelde öncelikle KOBİ’lere yönelik bir anket düzenliyoruz. Bu anket ile müşterilerimizin hangi branşta neye ihtiyacı olduğunu ortaya koyuyoruz. Bunu ortaya koyarken düzenlediğimiz anket ile öncelikle 4 ana başlıkta gerekli bilgileri ortaya koyuyoruz. Bunlar KOBİ’nin mal varlığı, finansal durumu, çalışanlarıyla ilgili bilgiler ve 3’üncü şahıslara karşı olan sorumluluklarını ölçümlüyoruz. Sonrada onlara özel poliçeler hazırlıyoruz.”
ŞİRKETİM NASIL ÇALIŞIYOR?
Şirketim 360 DERECE’nin ilk aşamasında KOBİ’ler, firmanın risklerini, ihtiyaçlarını tespit etmek için Mapfre Sigorta’nın hazırladığı anketi dolduruyor. Cevaplar doğrultusunda Mapfre Sigorta’nın uzman kadrosu, müşteriye özel kişiselleştirilmiş risk haritası çıkararak müşteriye bu tespitlere yönelik bir rapor sunuyor. Risk haritasında tespit edilen eksikliklere göre hazırlanan teklif sunumu yapılıyor. Ardından firmanın ve sektörün analizleri, çözüm önerileriyle aktarılarak KOBİ’lerin büyüyüp gelişmesine destek sağlanıyor.
- Kuvvetli yağış ve gök gürültülü sağanak! Meteoroloji ve AKOM saat vererek 45 şehri uyardı
- Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, Geleneksel ve Tamamlayıcı Tıp Çalıştayı'na katıldı
- Cumhurbaşkanı Erdoğan, Romanya Cumhurbaşkanı ile görüştü
- Fatih’te firari maymun ‘Momo’ görenleri şaşırttı
- Deprem sonrası Yozgat’ta 147 ev için hasar ihbarı yapıldı