Konforlu ortamlar güçlü markalar

Geçtiğimiz günlerde Basın Express’te açılan Türkiye’nin ilk ve tek Designer Outleti Oasis Designer hakkında Oasis AVM Genel Müdürü Mazhar Vardar ile konuştuk

28 Kasım 2017, Salı 05:00
A A
✔ Avm Sektörünün durumu hakkında genel bir yorumunuzu alabilir miyiz?

AVM sektörü, son yıllarda yaşadığımız olumsuzluklar ve belirsizliklerden etkilense de sektörümüze yatırımlar yapılmaya devam etmektedir. Bunun anlamı mevcut rakiplere ek olarak pazara yeni giren rakiplerin pazara getirdiği değişim ve yenilenme zorunluluğudur. Son yılları, dövizdeki ani dalgalanmalar, turist sayısındaki düşüş gibi sektörü doğrudan etkileyen, zorluklarla baş etmeye çalışarak geçirdik. 2018’e girerken, önümüzdeki yılın, sektörümüzde daha hareketli, daha renkli, daha randımanlı bir yıl olacağına inanarak, çalışıyoruz.



✔ Bu sene Oasis açısından nasıl geçti? Değerlendirir misiniz?

Artık Oasis değil, Oasis’ler demek daha doğru olacaktır. 1998 yılından beri, 19 yıllık başarılı Bodrum Oasis deneyim ve yönetim kimliğimizi bu yıl İstanbul’a da taşıyarak, İstanbul’da da, sektöre yeni bir mekan ve outlet konseptine, yeni bir tarz getirerek Türkiye’nin ilk Designer Outlet’i olan Oasis Designer Outlet’i kazandırdık. Bodrum Oasis gibi, açık, ferah bir mekanda, üst segmentteki Türk ve dünya markalarını, ulaşılabilir fiyatlarla tüketicinin beğenisine sunduk. Bodrum’dan sonra, bir Nurol Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı yatırımı olarak, Oasis İstanbul Designer Outlet, sektörümüze bu anlamda yeni bir heyacan getirdi. Kapılarını, Ağustos 2017’de ziyaretçilerine açan ve İstanbul Basın Ekspres yolunda yer alan Oasis Designer Outlet’de, değerli markalarımızı ziyaretçilerimizle buluşturduk. Oasis Designer Outlet, bölgesindeki merkezi konumuyla çevresindeki 2 kilometrelik alanda günlük 5 milyonun üzerinde bir nüfus hareketliliğinin söz konusu olduğu bir bölgede yeni bir alışveriş, eğlence, kültür ve sanat merkezi olmak üzere, perakende dünyasındaki yerini aldı. Bodrum gibi İstanbul Oasis Dersigner Outlet ‘de de, her şey ziyaretçilerin rahat ve eğlenerek alışveriş yapmaları için tasarlandı. Oasis Alışveriş Merkez’leri olarak her zaman yenilikçi anlayışı benimsedik. Bu etkiyi, açık alanlarımızdaki peyzajımız ve mimari dokumuzla müşterilerimize sunduğumuz ferahlık ve huzurlu ortamı her zaman hissettirerek, fark yaratmayı hedefliyoruz.



✔ Son dönem için beklentileriniz neler ve nasıl bir 2018 bekliyorsunuz?

Oasis Bodrum ve Oasis İstanbul açısından 2017 son çeyrek başarılı kampanya ve etkinliklerle dolu geçmeye devam edecek. 2018 yılında da ziyaretçilerimizin daha rahat edecekleri konforlu bir ortam yaratmaya, onların heyecanla takip edecekleri ve katılımları ile daha da zevkli hale gelecek etkinler gerçekleştirmeye devam edeceğiz. Güçlü marka karmalarımıza yeni markaların eklenmesi ile sektördeki pozitif etkiyi daha fazla hissedeceğimizi düşünüyoruz.

✔ Sizin e-alışveriş konusunda düşünceleriniz ya da duruşunuz nedir?

E - Ticaret, ticaret hayatında önemli bir mağaza olma yönünde gelişmeye devam ediyor. Müşteri açısından, alışverişte zaman faktörü düşünüldüğünde, alışveriş sürecini hızlandırması nedeniyle e-alışveriş çekiciliğini koruyor. Diğer taraftan, tüketici genelde internet ortamında gördüğü ve değerlendirdiği ürünü alışveriş merkezinde görüp deneyerek satın almayı tercih ediyor. Alışveriş Merkezlerinin sadece alışveriş için ziyaret edilmediği düşünüldüğünde sosyalleşme amaçlı da ziyaret edildiği gerçeği Alışveriş Merkezlerinin tercihini öne çıkarıyor. Bizim açımızdan, açık, ferah mekanlar olarak tasarlanan Bodrum ve İstanbul Oasis’lerin güçlü olan bu yanları ziyaretçi sayısını her geçen gün arttırmaktadır.

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;
Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.