Kourtney Kardashian'ın günlük beslenme rutini: Fit vücudunu ona borçlu!

Her daim kamera önünde olmaya alışık olan reality şov yıldızı Kourtney Kardashian, fit ve bakımlı görünmek için bazı rutinleri uyguluyor. Kourtney Kardashian'ın bu kadar fit bir vücuda sahip olmasını beslenme şekline borçlu. İşte Kourtney Kardashian'ın günlük beslenme rutini...

25 Temmuz 2021, Pazar 10:22 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- GÜNE KARBONHİDRATLA BAŞLIYOR

1- GÜNE KARBONHİDRATLA BAŞLIYOR

Vegan beslenmeyi benimseyen Kourtney Kardashian, karbonhidrat zengini gıdalardan uzak duruyor. Ancak güne avokado ya da muzlu smoothie gibi vegan protein tozu eklenmiş düşük karbonhidratlı besinlerle başlıyor. Glutensiz ekmekle yapılmış tarçınlı vegan tost, joleli ya da fıstık ezmesi sürülmüş yaban mersinli simit, smoothie kasesi gibi besinler, kahvaltısının ana öğeleri. Eğer kendini şımartmak istiyorsa, vegan tavuk ve waffle tüketiyor.

2- ATIŞTIRMALIK OLARAK PROTEİN BAR YA DA MEYVE TÜKETİYOR

2- ATIŞTIRMALIK OLARAK PROTEİN BAR YA DA MEYVE TÜKETİYOR

Kourtney Kardashian, eğer öğünler arasında kendini aç hissediyorsa, turşu ya da mandalina tüketiyor. Eğer biraz daha modunu yükseltmek istiyorsa fıstık ezmeli protein bar tüketiyor.

3- ÖĞLE YEMEĞİNDE VEGAN BESLENİYOR

3- ÖĞLE YEMEĞİNDE VEGAN BESLENİYOR

Öğlen yemeğinde ise favori yemeklerinin vegan versiyonlarını tercih ediyor. Zeytinyağlıi sarımsaklı ve sebzeli noodle tüketiyor. Kendini şımartmak istediği zaman bunun yanında turşu ve ekşi mayalı ekmek de tüketiyor.

4- AKŞAM YEMEĞİ İÇİN TACO YA DA SUŞİ

4- AKŞAM YEMEĞİ İÇİN TACO YA DA SUŞİ

Vegan olmak, suşi ve taco'dan vazgeçeceğiniz anlamına gelmiyor. Bu iki yemeğin de vegan versiyonları bulunuyor. Avokadolu suşi ve vegan kıymadan yapılan taco'lar Kourtney'in favori akşam yemeği.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Egzersiz yapmadan kilo vermenizi sağlayacak 5 yöntem