Lüks tüketimde de başardı

MOL İcra Kurulu Başkanı Özdemir, mağazanın açılış kampanyasında sunulan 21 liralık takım elbiselerin kısa sürede bittiğini ve tüketicilerin lüks ürünlere yöneldiğini belirtti

14 Aralık 2009, Pazartesi 05:00
A A

150 ADET SATILDI

Tekstil mağazası zinciri MOL’un dün Ankara Keçiören’deki Divan alışveriş merkezinde açtığı mağazasında, VIP (çok önemli kişi) koleksiyonunda yer alan 1000 liralık takım elbiselerden 150 adet satıldı. MOL İcra Kurulu Başkanı Oktay Özdemir, “Mağazanın açılış kampanyasında 21 liralık takım elbiseler satışa sunuldu. Kampanyadaki ürünler kısa sürede tükendi ve tüketiciler lüks takımlara yöneldi” dedi.

DENEME AMAÇLI SUNULDU

Oktay Özdemir, deneme amaçlı satışa sundukları üst segmentteki ürünlere büyük ilgi gösterildiğini belirterek şöyle konuştu: “Perakende sektöründe lüks markalar şehir merkezlerine konuşlanır. Çünkü yaygın kanı merkezlerde yaşayanların alım gücünün daha yüksek olduğu yönündedir. Keçiören açılışımız bu anlamda ezber bozar nitelikte. Kaliteli ürünü doğru fiyatlandırırsanız alıcı çıkıyor.”

YURT DIŞINDA BÜYÜYOR

MOL’un 1.5 yıl önce 19 firmanın katılımıyla oluştuğunu belirten Oktay Özdemir, 528 firmanın sisteme entegrasyonuyla büyük bir yapıya ulaştıklarını söyledi. Özdemir, “Sadece Türkiye’de üreterek geliştirilen ‘Türk kalite sistemi’ni meydana getirdik. Adını Merter, Osmanbey ve Laleli semtlerinin baş harflerinden alan MOL, Almanya’dan Kazakistan’a Dubai’den Riyad’a hızla büyüyor” diye konuştu.

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;
Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.