'Aşkın tadı daha güzel'

1995 Türkiye Güzeli, iki çocuk annesi Demet Şener (48), Empati programına katıldı, özel hayatını anlattı.
13 Şubat 2026 , Cuma 07:00
POSTA MAGAZİN
- Ölümden korkmuyorum ama erken de ayrılmak istemem bu dünyadan.
- Nazar değmesin diye gül suyu döküyorum.
- Evliliğimin bitmesi benim için hayal kırıklığıydı. Bölünmez parçalanmaz bir şey istedim, olmadı.
- Çocuk yapılmayacaksa artık evlenmeye gerek yok.
- Aşk tanımım şimdi beraber olduğum insanla (Tolga Arman) değişti.
- Şu anki kafa yapısıyla aşk daha farklı, tadı çok daha güzel!
- Beraber olduğum kişi çok düzgün. Tam hayat arkadaşı. Ayrı evlerimiz var, gönülden biriz, hayatı beraber sırtlıyoruz.
- Hiçbir yerimde estetik yok. Yılda bir kez botox yaptırıyorum, dudağımda dolgu var sadece.
BİR GECEDE HAYATIM DEĞİŞTİ
Haberin Devamı
Demet Şener, “Bir gecede hayatım değişti. Türkiye Güzeli seçildiğimde 18 yaşımda bile değildim. O geceden sonra asla eskisi gibi, sıradan bir hayatım olmadı. Bazen apartmanın merdivenlerine oturup ağladığımı hatırlıyorum. Şimdiki güzellik yarışmalarına girmezdim” dedi.
BUNLARI DA OKUYUN
Temizlik malzemelerine dünyanın parasını dökmeyin! Parkeleri ayna gibi parlatan o sır belli oldu
Takviye edici gıda pazarı büyüyor
Mantarların kararmasını engelliyor! Böyle saklayınca haftalarca ilk günkü gibi taze kalıyor
Hamurun mayanla süresini hızlandırıyor! Saatlerce beklemenize gerek kalmayacak
Yaz aylarında sivrisinek kabusu bitiyor! Pencere kenarına koyan tam 3 ay bayram ediyor




