Magazin'Her şeyi bıraktım'

'Her şeyi bıraktım'

'Her şeyi bıraktım'

Halil Sezai, önceki akşam Harbiye Açıkhava’daydı. Ajda Pekkan’ın konserini pilot arkadaşı Elif Güveyler ile izledi.

Röportaj vermek istemeyen Halil Sezai “Ben kullanmıyorum, bıraktım bu işleri. Teoman 2 oldum” diyerek kameralardan uzak durdu. “Aranızda özel bir arkadaşlık var mı?” sorusuna ise “Bende o işler yok, her şeyi bıraktım” yanıtını verdi. Teoman geçenlerde “57.5 yaşındayım, artık aşk meşk hikâye” açıklamasını yapmıştı.

Haberin Devamı