'Her şeyi bıraktım'

Halil Sezai, önceki akşam Harbiye Açıkhava’daydı. Ajda Pekkan’ın konserini pilot arkadaşı Elif Güveyler ile izledi.
02 Ağustos 2025 , Cumartesi 07:00
Engin Can DİLEKLİ
Röportaj vermek istemeyen Halil Sezai “Ben kullanmıyorum, bıraktım bu işleri. Teoman 2 oldum” diyerek kameralardan uzak durdu. “Aranızda özel bir arkadaşlık var mı?” sorusuna ise “Bende o işler yok, her şeyi bıraktım” yanıtını verdi. Teoman geçenlerde “57.5 yaşındayım, artık aşk meşk hikâye” açıklamasını yapmıştı.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
Kıyafetlerinizin tüylenmesi ve bozulması meğer bu yüzdenmiş! Çamaşır makinesindeki o modu hemen değiştirin
Reçel ve sirkeden sonra bir ilk! 18 saat boyunca kaynatılıyor: Sirke ve sarımsak faydasını artırıyor, 'Sayesinde rahatsızlıklarımdan kurtuldum'
CDC dünyanın en sağlıklı sebzelerini resmi olarak açıkladı: 100 tam puan alan tek bir bitki var, listeyi görenler şaşırıyor
Sabah 05.00’te başlayan mesai ve kilosu 15 lira: Herkes 1 Temmuz'u bekliyordu ama planlar tamamen değişti!
Mersin'de hasadı bitti! Tarlada kilosu 25 TL: 20 bin dönümde üretiliyor, dünyaya kilo kilo satılıyor




