MagazinKanal D'de eğlence başlıyor! Beyaz'ı çok özledik

Kanal D'de eğlence başlıyor! Beyaz'ı çok özledik

Kanal D'de eğlence başlıyor! Beyaz'ı çok özledik

Kanal D’de Beyazıt Öztürk’ün sunumuyla ‘Beyaz’la Joker’, bu akşam saat 20.00’de izleyici ile buluşuyor.

Program öncesi ünlüler, Beyaz’a olan özlemlerini dile getirdi. Murat Boz, Beyaz’la Joker’in Türkiye’nin ekran başında aynı anda gülüp aynı duyguda buluştuğu günleri yeniden hatırlatacağını ifade etti. Bülent Serttaş “Hoş geldin yiğit adam. Seni çok özledik” dedi. İrem Derici ise Beyaz’ın yarışmaya Beyaz Show ruhunu katacağından emin olduğunu belirterek yarışmacı koltuğunda oturmak istediğini dile getirdi.

Haberin Devamı

Burç Hesaplama

Yükselen Burcunu Hesapla
DOĞUM TARİHİNİZ*
calendar
Geçerli bir tarih girin.
DOĞUM SAATİNİZ*
Geçerli bir saat girin.
Geçerli bir dakika girin.