Kanal D'de eğlence başlıyor! Beyaz'ı çok özledik

Kanal D’de Beyazıt Öztürk’ün sunumuyla ‘Beyaz’la Joker’, bu akşam saat 20.00’de izleyici ile buluşuyor.
04 Ocak 2026 , Pazar 07:00
POSTA MAGAZİN
Program öncesi ünlüler, Beyaz’a olan özlemlerini dile getirdi. Murat Boz, Beyaz’la Joker’in Türkiye’nin ekran başında aynı anda gülüp aynı duyguda buluştuğu günleri yeniden hatırlatacağını ifade etti. Bülent Serttaş “Hoş geldin yiğit adam. Seni çok özledik” dedi. İrem Derici ise Beyaz’ın yarışmaya Beyaz Show ruhunu katacağından emin olduğunu belirterek yarışmacı koltuğunda oturmak istediğini dile getirdi.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
Kıvamı tam tutan çilek reçeli tarifi! Asla şekerlenmiyor hem berrak hem de leziz oluyor!
Bezelyenin hası böyle olurmuş! Pazar tezgahında görürseniz almadan geçmeyin
Soğuk soğuk yemelik zeytinyağlı sarma tarifi! Lezzeti baş döndürüyor
Elimizin tersiyle itiyoruz ama tam bir yağ yakıcı! Zayıflamak isteyenlerin favorisi oluyor
Toplayıp yemesi bedava, götürmesi ücretli! 'Göz hakkı' serbest olan tarla akın akın ziyaret ediliyor




