Morgda klip çekmiş

Yapımcı Erol Köse, 16’ncı kattaki evinden düşerek 60 yaşında hayatını kaybetmişti.
19 Nisan 2026 , Pazar 07:00
POSTA MAGAZİN
Köse’nin vefatından önce ‘Dr. Erol Bey’ adlı şarkısına morgda klip çektiği ortaya çıktı. Gazeteci Seyhan Erdağ, senaryosunu Erol Köse’nin yazdığı klipte yapımcının morgdan hemşireler eşliğinde çıktığını ve elektro şokla kalbinin çalıştırıldığını izlediğini açıkladı.
Haberin Devamı
Polat Yağcı’nın ise klibi yayınlayıp yayınlamamakta kararsız kaldığını söyledi.
BUNLARI DA OKUYUN
Meyve ve sebzeleriniz neden çabuk çürüyor? Buzdolabının alt çekmecesini meğer yıllardır yanlış kullanıyormuşuz!
Memuriyeti bıraktı, Avrupa yollarına çıktı! Şimdi her gün başka bir ülkede uyanıyor
Markette yanına yaklaşılmıyordu, tarlada 60 TL’ye düştü: Gören arabasının bagajını dolduruyor!
Antep fıstığı, kaju veya fındık yanına bile yaklaşamıyor! İşte dünyanın en değerli kuruyemişi
Lokanta usulü pürüzsüz çorbanın formülü çıktı :Usta şeflerin tenceredeki gizli sırrı: Kaynarken sadece bir kaşık eklemek yetiyor!




