MagazinMorgda klip çekmiş

Morgda klip çekmiş

Morgda klip çekmiş

Yapımcı Erol Köse, 16’ncı kattaki evinden düşerek 60 yaşında hayatını kaybetmişti.

Köse’nin vefatından önce ‘Dr. Erol Bey’ adlı şarkısına morgda klip çektiği ortaya çıktı. Gazeteci Seyhan Erdağ, senaryosunu Erol Köse’nin yazdığı klipte yapımcının morgdan hemşireler eşliğinde çıktığını ve elektro şokla kalbinin çalıştırıldığını izlediğini açıkladı.

Haberin Devamı

Polat Yağcı’nın ise klibi yayınlayıp yayınlamamakta kararsız kaldığını söyledi.