Masa başında egzersize 5 dakika ayır, sağlıklı yaşa

Masa başında egzersize 5 dakika ayır, sağlıklı yaşa

Uzun saatler boyunca hareketsiz çalışan kişilerde bel, boyun, sırt, bilek gibi vücudun farklı bölgelerinde sağlık sorunları oluşabileceğinin altını çizen Sabri Ülker Vakfı, masa başında sadece 5 dakikanızı ayırarak yapacağınız egzersizlerin sağlık için faydalı olacağını belirtti. İşte o egzersizler...

13 Ağustos 2018, Pazartesi 12:15 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Kurulduğu 2009 yılından bu yana sağlıklı yaşam bilincinin gelişmesine katkı sağlamak, toplumu beslenme ve sağlık alanlarında bili

8- Dik oturun. Ellerinizi belinizin alt kısmına doğru yerleştirin. Beliniz sabitken sırtınızı geriye doğru vererek 10-15 saniye süreyle esnetin.

9- Oturun ve sağ bacağınız üstte olacak şekilde bacak bacak üstüne atın. Bedeninizi yavaşça sağa doğru döndürün. Sağ elinizle sağ dizinizden, sağ kolunuzla da sandalye veya koltuğunuzun arkasından destek alarak 8-10 saniye esneyin. Aynı hareketi sol bacağınızı ve kolunuzu kullanarak tekrarlayın.

10- Ayağı kalkıp kollarınız iki yandayken dirsekleriniz hafifçe bükerek 8-10 saniye boyunca ellerinizi ve kollarınızı sallayın.

Sağlık içerikleri sadece bilgilendirme amaçlıdır, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Kimyonun faydaları: Kimyon hangi hastalıklara iyi gelir? Kimyonun 9 faydası