Migros 6 bin 500 kişi alacak
Tüketicinin her gün kullandığı ürünleri düşük maliyetli bir sepette topladıklarını belirten Migros Genel Müdürü Özgür Tort, “Bu yıl 260 milyon lira yatırımla 6500 kişi alacağız” dedi
Migros Ticaret AŞ Genel Müdürü Özgür Tort, Şok Ucuzluk Marketleri’nde kuruşla alışveriş döneminin başladığını söyledi. Kuruşlu alışveriş dönemi İstanbul Feriköy’deki mağazanın bulunduğu Ortanca Sokak’ta vatandaşların katılımıyla gerçekleştirilen toplantıyla tanıtıldı.
Tort, Şok’lardaki ürün çeşidinin artırıldığını belirterek, bir ailenin günlük sürekli kullandığı ürünler olan ihtiyaç birim sayısını 474’e çıkardıklarını, her gün 1200 ürünün tüketiciyle buluştuğunu kaydetti.
Düşük maliyetli sepet
Özgür Tort, Şok’ta yeni dönemde her üç üründen birinin 2 liradan ucuz satılacağını söyledi. Ürünlerin dönemsel değil daimi ucuz olacağına değinen Tort, “2009’da enflasyon yüzde 6.53 iken Şok’ta, bunun 3 puan altında, yüzde 3.32 olarak gerçekleşti.
Bu tasarruf, üreticiyle işbirliğinin sonucudur. Tüketicinin ihtiyaçlarını düşük maliyetli bir sepette topladık. Yeni dönemin tanıtımı için tüm Türkiye’de yarım milyon kişiye 1 lira değerinde sembolik 1 Şok parası dağıtacağız” dedi.
HEDEF 6 BİN 500 KİŞİ
Özgür Tort, Migros Ticaret’in 2010’da 260 milyon lira yatırım öngördüğünü, tüm formatlardaki mağazalar için 6500 yeni istihdam hedeflediklerini belirtti.
Özgür Tort şöyle konuştu: “Migros Ticaret’in tüm formatlarında ciro arttı fakat Şok’un büyümesi diğerlerine göre daha fazla oldu. 2009’da 62 ilde 980 Şok açtık.
2010’un ilk aylarında bu rakam 1061’e çıktı. Şok 2009’da ciroda yüzde 32 büyüdü. Bu yıl da bu rakamı yakalarız. 6500’lük istihdamın 2000’i Şok’larda olacak.”
HABER: Sibel Eray
- Sabiha Gökçen Havalimanı’nda 23 Nisan Konseri
- Markette kasiyerle tartıştı duruma müdahale eden müşteriyi bıçakladı
- Cumhurbaşkanı Erdoğan, İsmailağa Cemaati lideri Hasan Kılıç'ın cenaze törenine katıldı
- TBMM'de 23 Nisan Özel Oturumu! Kurtulmuş: Gündem asra uygun anayasa
- Bakan Güler 'Vatan Marşı'nı seslendiren çocuklarla bir araya geldi