Merkez Minik Kaan sivrisinekten şikayet etti, Büyükşehir çözüm buldu

Minik Kaan sivrisinekten şikayet etti, Büyükşehir çözüm buldu

Paylaş
Minik Kaan sivrisinekten şikayet etti, Büyükşehir çözüm buldu

Minik Kaan sivrisinekten şikayet etti, Büyükşehir çözüm buldu

MERSİN, (DHA)-MERSİN Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin Alo 185 Teksin Mersin Çağrı Merkezi, 7’den 70’e vatandaşların taleplerini hızlı bir şekilde yerine getirmeye devam ediyor. Annesi Nadiye Gürrız ile Çağrı Merkezi’ni arayarak ilaçlama talebini ileten 5 yaşındaki Kaan, sivrisineklerden şikayet etti. Kısa sürede harekete geçen Büyükşehir ekipleri, Kaan’ın yüzünü güldürdü.
İşten geldiği gün oğlu Kaan’ın sinekler tarafından ısırıldığını gören Nadiye Gürrız, sıkıntısına çözüm bulmak için Alo 185 Teksin Mersin Çağrı Merkezi’ni aradı. Şikayet kaydını oluşturup sıkıntısını dile getiren Nadiye Gürrız’dan sonra telefonu 5 yaşındaki oğlu Kaan aldı. Kaan, çağrı merkezi personeline şikayetini “Sinekten ben dışarı çıkamadım" sözleriyle iletti. Sivrisineklerden duyduğu şikayeti sevimli bir şekilde dile getiren Kaan’ın talebi Başkan Seçer’e iletildi. Çağrı Merkezi personeli ile Kaan’ın diyaloğunu dinleyen Seçer, ailenin talebi ile özel olarak ilgilenilmesini istedi. Seçer, ekiplerle birlikte minik Kaan’a hediye de gönderdi.
Anne Nadiye ve Kaan’ın ilaçlama talebi üzerine, ailenin yaşadığı yere giden Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı İlaçlama Birimi ekipleri, evin etrafında ilaçlama çalışması gerçekleştirdi.

FOTOĞRAFLI

Haberin Devamı