Nasıl daha enerjik olunur? Günlük yaşamda daha dinamik olmanın yolları

Egzersiz için zaman ayırmaya çalışırken bunaltıcı gelebilir ancak hareket etmek çok daha enerjik ve dinamik hissetmenizi sağlar. Bazı günlük alışkanlıklarınızda yapacağınız basit değişikliklerle çok daha aktif ve enerjik olabilir aynı zamanda formunuzu koruyabilirsiniz

24 Kasım 2021, Çarşamba 12:50 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Yoğun iş insanları, hem evde hem işte çalışan ebeveynler, gece vardiyaları, girişimci, öğrenci, tüm gün ev işleri ve çocuklarla mücadele eden insanlar egzersizi gününüze nasıl sığdıracağınızı bulmaya çalışırken yalnız değilsiniz.

Egzersiz yapmaya zaman ve motivasyon ayırmak çok zor olabiliyor ancak yaşam şeklinizde ve alışkanlıklarınızda yapacağınız değişiklikler küçük değil, baya büyük faydalar sağlayabilir.

MERDİVENLER

MERDİVENLER

Biliyorum. Bu çok sıkıcı ve bunu milyonlarca kez duydunuz. Yine de, bir nedenden dolayı en iyi ipuçlarından biridir.

Asansör yerine merdiven çıkmak kalp atış hızınızı artırır, dengeye yardımcı olur ve alt ekstremite gücünü artırır. 

Kendinizi şımarık hissediyorsanız ve birkaç dakikanız varsa, baldırları güçlendirmek için bir adımın kenarından topuk yükseltmeleri bile yapabilir veya merdivenleri ikişer ikişer çıkabilirsiniz.

Asansörü hayatınızdan çıkarın, vücudunuz ve kalbiniz size teşekkür edecek.

YÜRÜYÜŞLÜ TOPLANTILAR

YÜRÜYÜŞLÜ TOPLANTILAR

Bir ofiste çalışıyorsanız, bire bir görüşmeleriniz varsa uygun olanları yürüyüş yaparak gerçekleştirmeyi deneyin.  Birlikte yürümek, ekip bağını güçlendirir ve hatta daha iyi fikirler üretebilirsiniz. 

Araştırmalar yürümenin yaratıcılığı artırdığını ve zihinsel keskinliği geliştirdiğini gösteriyor


Evden çalışıyorsanız veya sanal konferans aramalarına geçtiyseniz, günde bir arama sırasında bir yürüyüş planlayın.

Hesap tablolarına bakarak bir ekrana bakmanız gerekmiyorsa, kulaklığınızı takın, telefonunuzu cebinize koyun ve yürüyerek dünyanın sorunlarını çözün. Günlük rutininizi karıştırmanın harika bir yolu.


Bir egzersiz topunun üzerine oturun

Bir egzersiz topunun üzerine oturun

Bir denge topu için ofis koltuğunuzu değiştirin. Bu, sırt ağrısına yardımcı olabilir ve duruşu iyileştirmeye yardımcı olabilir ve topun üzerinde otururken boynunuz, pelvisiniz ve omurganız için bazı hareketler yapabilirsiniz.

Çekirdek stabilizatörlerinizi ateşlemeye yardımcı olmak için bir hula-hoop hareketi yapın ve pelvisinizi sıkıştırın ve gevşetin. 

Biraz karın çalışması eklemek istiyorsanız , masanızda otururken top üzerinde oturarak yürüyüşleri veya diğer egzersizleri de deneyebilirsiniz !

DAHA UZAĞA PARK EDİN

DAHA UZAĞA PARK EDİN

Güvenli ve çevremize karşı tetikte olmamız gerekse de, güvenli ve iyi aydınlatılmış bir alandaysanız, park ettiğiniz her yerin girişinden uzağa park etmeyi düşünün.

 Buraya birkaç dakikalık yürüme süresi eklemek zamanla artar ve günlük adım sayınızı artırabilir !

Daha fazla seks yapın

Daha fazla seks yapın

Evet, rica ederim. Bazı eski araştırmalar, seksin kadınlar için dakikada yaklaşık 3.1 kalori ve erkekler için yaklaşık 4.2 kalori oranında kalori yaktığını belirtiyor

Bu nedenle, şiddetli bir koşu ile aynı şey olmasa da, seks sırasında (kesinlikle) ter atabilirsiniz. Eğlenin, yeni pozisyonlar ve teknikler deneyin ve daha fazla hareket ederken eşinizle bağ kurun.

Bir evcil hayvan besleyin

Bir evcil hayvan besleyin

Yerel barınağımız ve diğer evlat edinme kurumları her zaman yardım edecek gönüllüler arıyor. Aileyi barınağa götürün ve birkaç köpeği yürüyüşe çıkarmak için gönüllü olun .

Dışarıda geçirdiğiniz zamanı artıracak, bir köpeğe ve topluluğunuza yardım edecek, çocuklarınıza başkalarına bakmayı öğretecek ve aktif olarak ve vücudunuzu hareket ettirerek ailece kaliteli zaman geçireceksiniz. 

KİŞİSEL DANS PARTİNİZİ DÜZENLEYİN

KİŞİSEL DANS PARTİNİZİ DÜZENLEYİN

Mobilyaları odadan temizleyin ve bazı melodiler koyun. Bunu akşam yemeğini pişirirken, çamaşırları katlarken veya süpürürken yapabilirsiniz.

Dans etmek , kalori yakmanın, denge ve koordinasyon üzerinde çalışmanın harika bir yoludur. Ayrıca, bunu çocuklarınızla bir oyun veya yarışma haline getirebilirsiniz.

TV sırasında egzersiz yapın

TV sırasında egzersiz yapın

Bunun tüm "acıma ve üşüme" ilkelerinin ötesine geçtiğini biliyorum ama beni bir dinleyin. Bir sonraki film seansınızda koşu bandında yürüyün, sabit bir bisiklet kullanın, yerde gerin, üst ve tam vücut güçlendirme için ağırlık kullanın veya Pilates yapın.

30 dakikalık bir gösteri izliyor ve tüm zaman boyunca hareket ediyorsanız, bu daha önce sahip olmadığınız 30 dakikalık egzersizdir! Başlamak için iyi bir yer gibi geliyorsa, reklamların başlamasıyla bile sınırlayabilirsiniz.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Çorba diyeti nedir, nasıl yapılır?