Öfke kontrolü için ideal egzersizler

Öfke, herkesin bir süre yaşadığı normal, sağlıklı bir duygudur. Üzüntü, korku veya suçluluk gibi altta yatan duygular da öfke olarak ifade edilebilir. Stres zamanlarında, normalden daha sık öfke yaşayabiliriz. Öfke kontrol edilemez hale geldiğinde sorunlu hale gelir. Bazı insanlar duygularını ve hayal kırıklıklarını yönetmek için egzersiz yapar.

16 Ekim 2021, Cumartesi 12:08 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Araştırmacılar, özellikle aerobik egzersizin öfke, kaygı, depresyon ve düşmanlığı azaltmaya yardımcı olabileceğini bulmuşlardır.

Araştırmacılar, öfkeyi, hafif tahriş veya sıkıntıdan yoğun öfkeye kadar değişen yoğunlukta duygulardan oluşan duygusal bir durum olarak tanımlamaktadır.


Egzersiz teoride harika bir çözümdür, ancak bazı insanlar öfke onları tüketirken enerjilerini bir antrenmana vermekte zorlanabilirler. 

Sinirli veya sinirli olduğunuzda harekete yaklaşmanın farklı yolları vardır.

Bir durumda işe yarayan şeyin başka bir olay sırasında daha az etkili olması da söz konusu olabilir. Bu yüzden açık fikirli olmaya çalışın ve ruh halinizi sakinleştirmek için farklı egzersizler deneyin.



Aerobik aktivite, araştırmacılar tarafından hem çocuklarda hem de yetişkinlerde öfke ifadesini azaltmanın bir yolu olarak özellikle çağrıldığından , sinirlerinizi yatıştırmak için ter atmak isteyebilirsiniz.

  • Boks
  • Halat
  • Kürek
  • Tai Chi


BOKS

BOKS

Boks antrenmanları, sizi belirli yumruk ve yumruk kombinasyonlarına odaklanmaya zorlar. Bir boks antrenmanı tüm vücudu çalıştırır, kalori yakar ve özellikle üst vücutta güç oluşturur.



HALAT ANTRENMANI

HALAT ANTRENMANI

Halatlar, yer çekimi kuvveti ve oluşturduğu dalgaların gücüyle insan sistemlerinin (kardiyovasküler, pulmoner ve sinir sistemleri..) fizyolojik tepkilerini geliştirmek için harikadır

Yoğun enerji gerektirir ve adrenalin dışa vurumu sağlar

KÜREK

KÜREK

Yoğun efor ve sakinlik bir arada... Üst beden kas grubunu yoğun şekilde çalıştıran kürek sporu, kordine ve konsantrasyon gerektirir ve stresin atılmasını sağlar.

THA CHİ

THA CHİ

Dövüş sanatlarından türetilen tai chi, geleneksel Çin Tıbbının enerji egzersizlerinin bir parçası olan fiziksel bir disiplindir. 

Tai chi, önceden belirlenmiş bir sırayla yavaş ve hassas bir şekilde gerçekleştirilen bir dizi sürekli ve dairesel hareketin gerçekleştirilmesinden oluşan stres atmak için harika bir egzersizdir.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Kilo vermek için ihtiyacınız olan vitamin ve mineraller