Ölümsüz fenomenler

Milyonları peşlerinden sürükledikleri dönemlerde sosyal medyadan eser olmayan 20’nci yüzyıl yıldızları ölümlerinden yıllar sonra fenomen oldular.

08 Aralık 2020, Salı 10:51 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Marilyn Monroe, Kurt Cobain, Frank Sinatra.... Müzik ve sinema dünyasının unutulmaz yıldızları, hayata gözlerini yumduklarında dünya sosyal medya diye bir kavramla dünya henüz tanışmıyordu. Bugün şöhrete uzanan en kısa yol olan sosyal medya fenomenliği hayal dahi edilmemişti. Ancak arkalarında bıraktıkları isimleri birer marka olan yıldızların bu teknolojiyle buluşmak için hayatta olmaları gerekmedi.

Birçoğu öldükten sonra en çok kazanan ünlüler listesinde yer alan bu efsanelerin mirası, 21’inci yüzyılın kazanç yöntemi sayesinde katlanıyor. Instagram’da milyonlarca takipçileri var. İsimlerini verdikleri işbirlikleri yapıyorlar. Yaşayan fenomenlerin ve sanatçıların en büyük rakipleri haline geldiler. Ölümsüzlüğün ne anlama geldiğinin somut kanıtı oluyorlar.

Bruce Lee: 6.4 milyon takipçi

Bruce Lee: 6.4 milyon takipçi

Sosyal medyanın en ünlü ölü yıldızı dövüş ustası Bruce Lee. En ünlü sözü “Su gibi ol dostum” ismi verilen kitabının duyurusu Instagram’dan yapıldı.

Bruce Lee (1940-1973)

 Michael Jackson: 5.6 milyon takipçi

Michael Jackson: 5.6 milyon takipçi

'Popun Kralı' Michael Jackson, hâlâ yılda 48 milyon dolar kazanıyor. Adı verilen müzikaller ve etkinliklerin tanıtımı Instagram’dan yapılıyor.

Michael Jackson (1958-2009)

Tupac: 5.5 milyon takipçi

Tupac: 5.5 milyon takipçi

Hip&hop’un 25 yaşında öldürülen yıldızı Tupac’in yeni kuşaktan hayranları da sweatshirt’lerini almak için yarışıyor. Her ölüm yıl dönümüne özel koleksiyonu çıkıyor.

Tupac(1971-1996)

Bob Marley: 5.6 milyon takipçi

Bob Marley: 5.6 milyon takipçi

Jamaikalı reggae efsanesi Bob Marley’nin mirası, kahveden kulaklığa, masa oyunlarından fotoğraf albümlerine uzanan çeşitli ürünlerle katlanıyor.

Bob Marley (1945-1981)

Marilyn Monroe: 1.7 milyon takipçi

Marilyn Monroe: 1.7 milyon takipçi

Dünya devi moda markaları ve mücevher şirketleri ölümünden 58 yıl sonra bile aktris Marilyn Monroe adına koleksiyonlar çıkarmaya devam ediyor.

Marilyn Monroe (1926- 1962)

Kurt Cobain: 1 milyon takipçi

Kurt Cobain: 1 milyon takipçi

Nirvana’nın 27 yaşında ölen solisti Kurt Cobain’in adına tekstil ürünleri satılan bir internet mağazası var. Tanıtımı Instagram’dan yapılıyor.

Kurt Cobain (1967-1994)

Whitney Houston: 531 bin takipçi

Whitney Houston: 531 bin takipçi

Varislerine yılda 9.5 milyon dolar kazandıran şarkıcı Whitney Houston adına en son yılbaşına özel bir tekstil ve kupa koleksiyonu çıkarıldı.

Whitney Houston (1963-2012)

Aaliyah: 181 bin takipçi

Aaliyah: 181 bin takipçi

Henüz 22 yaşında ölen R&B yıldızı Aaliyah’ın adına çıkarılarak Instagram’dan tanıtılan ürünler arasında yapboz ve güneş gözlüğü var.

Aaliyah (1979-2001)

Nesiller buluşuyor

Nesiller buluşuyor

Elizabeth Taylor (1932- 2011), Steve McQueen gibi (1930-1980) Hollywood yıldızlarının sayfaları ise anı hesap olarak kullanılıyor. Meksikalı ressam Frida Kahlo (1907-1954) ve dahi fizikçi Albert Einstein (1879-1955) gibi sanat ve bilim insanlarının sayfaları da bıraktıkları eserlerle yeni nesilleri yakalamalarında araç oluyor.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Paylaştığı fotoğraflarla göz kamaştıran ünlü modeli makyajsız görenler tanıyamadı