Ekonomi OPET istasyonları mini 'AVM' oldu

OPET istasyonları mini 'AVM' oldu

Paylaş
OPET istasyonları mini 'AVM' oldu

Akaryakıt dağıtım şirketi Opet, Türkiye’nin dört bir yanındaki istasyonlarında yer alan ‘Fullmarket’lerini, perakende zinciri ‘UltraMarket’e dönüştürdü

Ultramarket’lerde gıdadan kişisel bakıma, teknolojiden oyuncağa, ev gereçlerinden oto aksesuarına kadar birçok kategoride ürün sunan Opet, böylece akaryakıt istasyonlarını adeta mini bir alışveriş merkezi (AVM) haline getirdi.

Haberin Devamı

YAŞAM ALANI GİBİ

İstasyonları günün her saatinde her türlü ihtiyacın karşılanabileceği yaşam alanlarına çevirdiklerini belirten Opet Genel Müdürü Cüneyt Ağca, “Bu dönüşüm için Divan, Lipton, Starbucks ve Dardanel’le işbirliği yaptık.

Ayrıca evle ilgili her türlü fikir ve çözümü sunan Koçtaş, kişisel bakım markası Rossmann, teknolojik ürünlerin adresi ’Ttec’ ve ’Automix’ araç bakım ürünleriyle istasyonlarımızı zenginleştirdik” diye konuştu.

10 KATEGORİ, 1000 ÜRÜN

İlk etapta İstanbul, Ankara, İzmir ve Balıkesir’de bulunan 20 istasyonu UltraMarket’e dönüştürdüklerini söyleyen Cüneyt Ağca, şöyle konuştu: “Yılsonuna kadar 100 istasyonumuzu birer perakende noktası yapacağız.

UltraMarket’lerde gıda ve gıda dışı olmak üzere 10 kategoride binden fazla ürün bulunuyor. 2019’da Antalya, Bursa, Manisa, Adana, Mersin, Konya, Kayseri, Eskişehir, Kütahya gibi şehirlerdeki istasyonlarımız da dönüşecek.”

Haberin Devamı

MARKET GELİRİ ARTACAK

Yurtdışında istasyonlardaki market alışverişlerinin önemli bir gelir noktası olduğunu belirten Cüneyt Ağca, şunları söyledi: “Türkiye’de istasyonlar 7/24 hizmet veriyor.

Bu bir avantaj. Şu anda bizim market gelirlerimiz tüm gelirlerimizin içinde yüzde 5 oranında. Bu dönüşümle birlikte bu payın toplam gelirin yüzde 15’ine kadar çıkabileceğini düşünüyoruz. Beklentimiz market ve yakıt alışverişinin artması.”

ACİL İHTİYACA YÖNELİK

Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu ise “Ultramarket’lerde 100 çeşit ürünümüz var. Pil, ampül, vida vs. gibi müşterilerin acil ihtiyaçlarına yönelik bir ürün gamı hazırladık. Ayrıca bu proje müşterilerimize yakın olma hedefimizin de bir parçası” dedi.

Maslak Mehmetçik Vakfı Opet İstasyonunda düzenlenen tanıtım toplantısına (soldan) Richard Appelbaum, Cüneyt Ağca ve Alp Önder Özpamukçu birlikte katıldı.

Divan Grubu Üst Yöneticisi (CEO) Richard Appelbaum da “Divan Grubu’nun alt markalarından biri olan In Bakery by Divan markamızla taze ve katkısız ürünlerimizi istasyonlarda müşterilere sunacağız” diye konuştu.

HÜLYA ÇAYLAK