Pandemi erkeklerin makyaja olan ilgisini artırdı

Pandemi Japonya'da kozmetik şirketlerini yükselişe geçirdi. Çevrimiçi toplantıların artmasıyla birlikte Japon erkekler, görünüşlerinin daha iyi olması için makyaj yapmaya başladı. Birçok yaş grubundan erkek, kuaförlere akın etmeye ve makyaj malzemeleri almaya başladı. Güzellik salonu sahipleri, 60'lı yaşlarda müşterilerinin bile olduğunu söylüyor. 20 ve 30 yaş arasındaki erkekler ise güzellik salonlarına daha sık ve düzenli geliyor.

21 Nisan 2021, Çarşamba 09:21 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Koronavirüs pandemisi, yaşam şeklimizi, rutinlerimizi ve güzellik anlayışımızı değiştirmeye devam ediyor. Birçok sektörün çökmesine veya batma noktasına gelmesine rağmen, Japonya'da bir sektör hızla yükselmeye başladı: Erkek kozmetiği...

ÇEVRİMİÇİ GÖRÜŞMELER ETKİLİ OLDU

ÇEVRİMİÇİ GÖRÜŞMELER ETKİLİ OLDU

NTV'nin haberine göre, koronavirüs pandemisinden önce kozmetiğe pek ilgi duymayan orta yaşlı erkek Japonlar, çevrimiçi görüşmelere geçildikçe kuaförlere akın etmeye ve makyaj malzemeleri almaya başladı.

"ERKEKLERİN CİLTLERİNE DAHA FAZLA ÖNEM VERMESİNİ SAĞLADI"

"ERKEKLERİN CİLTLERİNE DAHA FAZLA ÖNEM VERMESİNİ SAĞLADI"

AP haber ajansına bir açıklama yapan merkezi Japonya'da bulunan bir kozmetik şirketi, erkek bakım ürünleri satan markasının pandemi döneminde çift haneli büyüme gösterdiğini bildirdi. Markanın yöneticilerinden Yoshiyuki Matsuo, "Bence koronavirüs, erkek çalışanların ciltlerine daha fazla önem vermesini sağladı" dedi.

"MAKYAJ İÇİN SALONUMUZA GELİYORLAR"

"MAKYAJ İÇİN SALONUMUZA GELİYORLAR"

Başkent Tokyo'da Ikemen-Works adlı bir erkek kuaförü işleten Takumi Tezuka da Matsuo'ya katılıyor. Zira Tezuka şöyle konuştu:

Önceden müşterilerimizin çoğu genç ve 20'li yaşlardaki erkeklerdi. Ancak evden çalışma sayesinde artık daha fazla kişi geliyor. 40'lı, 50'li ve 60'lı yaşlardaki erkekler makyaj yapmaları gerektiğini düşündükleri için salonumuza uğruyor.

20-30 YAŞ ARASI SALONA DAHA SIK GELİYOR

20-30 YAŞ ARASI SALONA DAHA SIK GELİYOR

Tezuka bunun nedeninin evden çalışan kişilerin internette yapılan toplantılarda yüzlerini görmeleri ve bu nedenle görünüşlerine daha fazla önem vermeye başlamaları olduğunu söyledi.

Yaşlıların, 20'lerindeki ve 30'larındaki kişilere göre genellikle daha fazla harcama yaptığını ve salona daha düzenli geldiklerini sözlerine ekledi.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Saçlar da yaşlanır mı?: Saçınızın yaşlandığını gösteren 8 işaret