Ramazan'da doğru Dukan diyeti nasıl yapılır? Dukan diyeti ile Ramazan ayında sağlıklı kilo verin

Ramazan ayının gelmesiyle birlikte Dukan diyeti sayesinde kilo vermek isteyenler ve doğru Dukan diyeti arayanlar "Ramazan'da doğru Dukan diyeti nasıl yapılır, Dukan diyeti ile Ramazan ayında sağlıklı kilo verin" haberimize bir göz atın.

14 Nisan 2020, Salı 17:53 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1.Gün

1.Gün

Sahur: Bir tabak pirinç pilavı yanında 150 gram haşlanmış tavuk göğsü, yanında meyve kompostosu ( kayısı, üzüm, erik )

İftar: Kıymalı yeşil taze fasulye yemeği, yanında bir avuç içi kadar pide, 2 bardak ayran, 1 adet armut


2.Gün

2.Gün

Sahur: 2 yumurtadan yapılmış peynirli omlet yanında meyve kompostosu (kayısı, üzüm, erik)

İftar: 3 adet biber dolması, yanında bir kase yoğurt ve güllaç ya da başka bir sütlü tatlı


3.Gün

3.Gün

Sahur: 1 tabak peynirli çok hafif yağlı makarna yanında çay şekersiz olmak kaydıyla

İftar: 3 yumurtadan yapılmış pastırmalı kuru fasulye, yanında 1 kase kadar bulgur pilavı ve 1 kase yoğurt

4.Gün

4.Gün

Sahur: 4 kibrit kutusu büyüklüğünde börek, yanında 2 kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir ve şekersiz çay

İftar: 6 adet ızgara köfte yanında cacık ve bol yeşillikli salata ayrıca canınızın istediği bir sütlü tatlı


5.Gün

5.Gün

Sahur: 4 kibrit kutusu büyüklüğünde börek, yanında 2 kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir ve şekersiz çay

İftar: Kıymalı ıspanak yemeği yaklaşık 9 kaşık yanında 2 dilim tam buğday ekmeği 1 bardak ve 1 dilim karpuz


6.Gün

6.Gün

Sahur: 2 yumurtadan yapılmış peynirli omlet yanında meyve kompostosu ( Kayısı, Üzüm, Erik )

İftar: 500 gram kadar ızgara tavuk eti yanında 1 kase kadar bulgur pilavı 1 kase cacık ve meyve salatası


7.Gün

7.Gün

Sahur: 3 yumurta ile yapılmış içine peynir, domates, biber koyabileceğiniz omlet ve şekersiz çay

İftar: Miktar konusunda aşırıya kaçmadan canınız ne isterse yiyebilirsiniz.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder