Dünya çapında büyük bir hayran kitlesine sahip olan Rihanna ününün hakkını veriyor! 9 Eylül’de piyasaya sürdüğü kozmetik markası Fenty Beauty kısa zamanda 72 milyon dolar değere ulaştı. Rihanna'nın çıkardığı makyaj markası, kısa zamanda 72 milyon dolar değere ulaştı. Rihanna, kozmetik ürünlerini; reklam ve tanıtım için hiç para harcamadan 9 Eylül'de piyasaya sürmüştü. İnternetten ve mağazalardan alınabilen ürünlerin reklamını her fırsatta kendisi yapan Rihanna, 72 milyon dolarlık rakamla rekor kırdı. Instagram, Youtube, Facebook, Twitter ve bloglar üzerinden medya değeri oluşturan 29 yaşındaki şarkıcı sürprizlerine devam edeceğinin de sinyalini verdi. Seride tam 40 farklı tonda fondöten, transparan pudra, far, aydınlatıcı, kontür için kullanılabilecek stik ürünler, makyaj fırçaları, dudak parlatıcıları, bazlar, yağ emici mendil ve bir de makyaj süngeri yer alıyor. Fenty Beauty şu an için sadece Sephora ve Harvey Nichols mağazalarında satışta. İlk günün heyecanını bir yana koyarsak, şu an ürünlere duyulan ilgi azalmış durumda. Stok oranı iyi ayarlandığı için stantlar dolu ve mağazalarda rahatça gezip alışveriş yapılabiliyor. Fenty Beauty, Rihanna'nın Fenty isim hakkını satın alan LVMH grubuna ait aslında. Louis Vuitton, Bulgari, Fendi, Givenchy ve Dior gibi dünyaca ünlü onlarca lüks markayı bünyesinde bulunduran grubun Rihanna'ya bu işbirliği için 10 milyon Dolar ödediği konuşuluyor. Rihanna'nın ABD'de dört yıl oturduğu evi, 16.9 milyon dolara (Yaklaşık 75 milyon TL) satışa sunulmuştu. Rihanna, 2013 yılında Los Angeles’tan Manhattan’a taşındığından bu yana Fransız fotoğrafçı Antonie Verglas’ın süper lüks evinde oturuyordu.