55 yaşındaki bilim insanından akıl almaz iddia! 3 kez öldü, hayata geri döndü: Ölümden sonrasını böyle anlattı

NASA ve ABD Donanması için yıllarca ter döken bir bilim insanının bilimin sınırlarını zorlayan itiraflarına hazır mısınız? Dr. Ingrid Honkala, hayatı boyunca tam üç kez öldüğünü ve her seferinde öte tarafı deneyimlediğini iddia ediyor.

Bilim dünyasını şoke eden Dr. Honkala, ölümün bir son değil bilincin sadece bir aşaması olduğunu savunuyor. Kendi bedenine dışarıdan bakarken annesiyle kelimeler olmadan nasıl iletişim kurduğunu anlatan bilim insanı, ölümden sonraki o gizemli boşlukta neler yaşandığını ilk kez bu kadar net bir dille paylaşıyor.

BİLİM İNSANINDAN HERKESİ ŞOK EDEN İDDİA
Bir kişinin 3 defa öldüğünü düşünün. Bu nasıl mümkün olabilir diye düşündüğünüzü biliyorum. Deniz bilimleri alanında doktora sahibi bilim insanı Ingrid Honkala, 3 kez öldüğünü iddia ederek ölümden sonrasını anlattı. Uzun yıllar boyunca ABD donanması ve NASA için görev yapan Honkala, ilk ölüm deneyimini 2 yaşında yaşadığını söylüyor.

SU DOLU TANKA DÜŞTÜ, ANNESİ HAYATA GERİ DÖNDÜRDÜ
55 yaşındaki Honkala, evinde çok soğuk suyun dolu olduğu ve tanka düştüğünü açıklıyor. Annesinin işe gittiğinden dolayı evde olmadığını ve bakıcısının farklı bir odada olduğunu söyleyen bilim insanı, annesinin belirsiz bir hisle eve geri döndüğünü ve kendisini sudan çıkararak hayatını döndürdüğünü iddia ediyor.

Ingrid, o anlarda bedeninin dışında bir bilinç halinde olduğunu hissettiğini söylüyor. Annesini gördüğünü ve onunla kelimeleri kullanmadan iletişim kurduğunu da ekliyor. Olay tamamen bittikten sonra annesiyle konuşan kadın, olayın sıradan bir tesadüften çok daha fazlası olduğunu ve detayların uyuştuğunu ifade ediyor. Benzer deneyimleri hayatının ilerleyen günlerinde de yaşadı.

25 VE 52. YAŞLARINDA DA BU DENEYİMİ YAŞADI!
Honkala, 25 yaşına geldiği zaman bir motosiklet kazası geçirdi ve ikinci deneyimini bu sırada geçirdi. 52 yaşında ise ameliyat sırasında tansiyonu ciddi seviyelere düştüğünde üçüncü deneyimi yaşamıştı. Bilim insanı, her üç deneyiminde de aynı şeyleri hissetmişti. Korku duygusu ortadan kalkıyor, beden hissinden ayrılıyor ve bilinç alanına geçiyor.

Anlattıklarına göre onun için ölüm, varlığın tamamen sona ermesi anlamına gelmiyor. Tam aksine bilincin farklı bir aşamaya geçmesi. Bilim insanı, söylediklerinin bilimi reddetmek anlamına gelmediğini özellikle vurguluyor.