Sadece 30 dakikada evde karın kası yapın

Karın kaslarına sahip olmak, hem kadınların hem de erkeklerin en büyük hayalleri arasında. Her ne kadar 'baklavalara' sahip olmak birçok kişiye zor gelse de, evde yapabileceğiniz günlük egzersizler ile karın kaslarına kavuşabilirsiniz. Üstelik sadece 30 dakika yetiyor ve başka bir ekipmana ihtiyacınız olmuyor! Karın ve bel bölgesini çalıştıran core antrenmanlarındaki en etkili hareketleri derledik...

27 Eylül 2021, Pazartesi 10:34 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Core antrenmanları, bel çevresi ve karın bölgesini çalıştırarak kilo vermeyi ve karın kaslarına sahip olmayı sağlayan bir egzersiz çeşididir. Birçok kişi için karın kaslarına kavuşmak zorlayıcı gözükse de core antrenmanları sayesinde bu hayali gerçekleştirmek mümkün. Üstelik günlük 30 dakika egzersiz yeterli.

Düzenli egzersizin yanı sıra sağlıklı beslenmeyi ve yeterince su içmeyi de unutmamalısınız.

Core antrenmanları yaparken bel bölgesindeki yağların erimesine yardımcı olan sade kahve ve yeşil çayı da düzenli tüketmek daha hızlı sonuçlar almanızı sağlayacaktır.

Karın kası yapan hareketler şöyle...

PLANK HAREKETİ

PLANK HAREKETİ

Vücuttaki tüm kasların çalışmasını sağlayan plank hareketi, düz bir karna ve düzgün postüre kavuşmanızı sağlayabilir. Plank hareketini yapabilmek için düz bir zemine dirseklerinizi koyun ve parmak uçlarınızda kavaya kalkın.

Karın kaslarınızı sıkın ve boynunuzu sabit tutun.

Bu şekilde yorulana kadar durun.

3 set şeklinde plank hareketini tekrarlayın.

AYAKLAR HAVADA MEKİK

AYAKLAR HAVADA MEKİK

Sıradan mekik hareketine biraz farklılık katarak karın kaslarını daha fazla çalıştırmak mümkün. Bunun için dizleri kırıp havaya kaldırmak yeterli.

Bu şekilde dizlerinizi kırmadan mekik çekmeye başlayın. Yukarı kalkarken nefes verin, aşağı inerken de nefes alın. Karın kaslarınızı sıkmayı unutmayın.

Hareketi 3 set 10-15 tekrar şeklinde yapın.


BİRD DOG HAREKETİ

BİRD DOG HAREKETİ

Bird dog haketi için önce elleriniz ve dizleriniz yerde olmalı.

Ardından önce sağ kolunuzu ve sol bacağınızı uzatır. Sonra tam tersini. Bu 1 tekrar sayılıyor.

Hareketi 10 tekrar 3 set halinde tamamlayın.

YAN PLANK HAREKETİ

YAN PLANK HAREKETİ

Simit bölgenizi eritmek için yan plank hareketi uygundur.

Önce elleriniz yerde olacak şekilde plank yapın. Ardından bir kolunuzu yukarı açın ve dönün. Durabildiğiniz kadar bu şekilde durun. Sonra diğer tarafta da aynısını yapın.

Bu hareketi toplamda 3 set yapıp karın kası antrenmanınızı sonlandırabilirsiniz.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Veganlar için en iyi bitkisel protein kaynakları