Sağlığını düşünen her gün bir avuç yesin!

Uzman Diyetisyen İpek Ağaca Özger, “Sağlığınızı düşünüyorsanız, her gün bir avuç zeytin tüketin. Sadece kahvaltıda değil salata, yemek ve ara öğünlerde de zeytin yiyebilirsiniz” diyor ve zeytinin faydalarını anlatıyor...

08 Şubat 2019, Cuma 08:03 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Önceki Fotoğraflar

Her besinde olduğu gibi tüketim miktarına dikkat etmeyi unutmayın; zeytini yağ grubu olarak düşürüp zeytinyağı veya diğer yağlar yerine kullanmakta fayda var

TATLI KRİZLERİNİN ÖNÜNE GEÇİYOR

TATLI KRİZLERİNİN ÖNÜNE GEÇİYOR

Ara öğünlerde tüketildiğinde, kan şekerini dengelemeye ve tok kalmaya yardımcı olur. Böylece bir sonraki öğün farkında olmadan daha az besin tüketirsiniz ve tatlı krizleriniz azalır. Ara öğünlerde tuzsuz olması bakımından light ve fit zeytinler tercih edebilirsiniz. 

Sıradaki haber yükleniyor...
SIRADAKİ HABER Obezite riski 6 saatten az uyuyanlarda daha fazla