Sağlıklı kahvaltının şifreleri

Sabahları zor uyanıyorsanız, gün içinde kendinizi yorgun ve stresli hissediyorsanız neden kahvaltı yapmama alışkanlığınız olabilir. Güne doğru besinlerin uygun miktarlarda buluşturulduğu bir kahvaltı sofrası ile başlamak pek çok hastalığın önüne geçmekle birlikte kilo alımını engelliyor üstelik stressiz ve gerginlikten uzak bir gün geçirmenizi sağlıyor. Beslenme ve Diyet Uzmanı Emine Yüzbaşıoğlu, sağlıklı kahvaltı için önemli önerilerde bulundu.

15 Mart 2019, Cuma 15:31 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Önceki Fotoğraflar
SÜREKLİ KAHVALTILIK GEVREK TÜKETMEK SİZİ FORMDA TUTMAZ

SÜREKLİ KAHVALTILIK GEVREK TÜKETMEK SİZİ FORMDA TUTMAZ

Sağlıklı bir kahvaltının protein içeriği yüksek olmalıdır. İçerisinde şeker ilavesi olan kahvaltı gevrekler, kısa bir süre sonra açlık hissi ve tatlı ihtiyacını beraberinde getireceğinden çok sık tüketilmemelidir. Zorunlu durumlarda, yulaf, kuru meyve ( 1 porsiyon ), süt veya yoğurt le hazırlanan karışım tercih edilmelidir. Geç kalıyorum evde kahvaltı yapamıyorum bu sebeple bu karışımı tercih ediyorum diyenler için, evde hazırlayarak yanınıza aldığımız sandviçler sağlıklı bir kahvaltı için çok daha uygun olacaktır.


Sıradaki haber yükleniyor...
SIRADAKİ HABER Obezite riski 6 saatten az uyuyanlarda daha fazla