Saray Bisküvi Yurtiçi Satış Direktörü Ali Osman Atan
Saray Bisküvi Yurtiçi Satış Direktörü Ali Osman Atan, 'Organize perakende; sağlıklı ve kaliteli ürünlerin seçilmesi konusundaki bilinçli hassasiyeti, tüketicinin neredeyse kapısına kadar ulaştırılması, ideal şartlarda depolanması ve en sağlıklı koşullarda raflarda tüketicilere sunulması konusunda çok önemli bir rol üstleniyor' dedi
10 Nisan 2017 , Pazartesi 22:52
Nielsen verilerine göre modern ticaret 7 yılda 2 katından fazla artış gösterdi ve toplam perakende uzayı içinde yüzde 26’ya yakın bir paya ulaştı.
Saray toplam unlu mamul pazarında; 2016’da geçen seneye kıyasla ağırlıklı dağıtımını 6 puan arttırdı. Sektörün gelişmeye devam edeceğini öngörüyor ve yatırımlarımızı bu doğrultuda şekillendiriyoruz.
Kurumumuzda büyük çoğunluğu verimlilik odaklı yaklaşık 51 proje yürütülmektedir. Saray, Turquality programı üyesi sayılı markalar arasında yer alıyor ve ayrıca Inosuit projesi içerisindedir. Bu kapsamda yenilikçi yöntemlerle verimliliği arttırma, müşterilerimize ve tüketicilerimize daha hızlı ve kaliteli hizmet vermek üzere projeler oluşturulmuştur.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
- Türkiye ve Yunanistan arasında "Pozitif Gündem"
- Bakan Fidan Suudi mevkidaşı ile görüştü!
- Çanakkale Boğazı'nda kuru yük gemisinde yangın
- Lüks rezidansta korkunç olay! Kadının ailesini 'intihar etti' diye aradı gerçek çok farklı çıktı
- İstanbul da toz salınımından nasibini aldı! İşte en kalitesiz havası olan ilçe