Şekle girmenizi sağlayacak 15 dakikalık 4 etkili egzersiz

Spora gitmemek için bulduğumuz bahanelerin haddi hesabı yok. Elbette egzersiz yapmadan fit bir vücuda kavuşmamız imkansız. Neyse ki evde 15 dakikada yapabileceğimiz etkili egzersizler de var. İşte şekle girmenizi sağlayacak 4 egzersiz. /ÖZEL

13 Eylül 2021, Pazartesi 10:27 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- SQUAT ARDINDAN LUNGE

1- SQUAT ARDINDAN LUNGE

Ayaklarınızı omuz hizasında açın.

Yere çömelirken topuklarınızı kaldırmayın ve kalçanızı olabildiğince yere paralel hale getirmeye çalışarak squat yapın.

Ardından başlangıçtaki pozisyonunuza geri dönün.

Bir ayağınızla öne adım atın ve dik bir şekilde bedeninizi yere indirin. Sonra diğer ayağınızla da aynı hareketi yapın.

Bu egzersizi 45 saniye yaptıktan sonra 15 saniye ara vererek 3 tur şeklinde tamamlayın.

2- YÜRÜYEREK ŞINAV

2- YÜRÜYEREK ŞINAV

Ayakta dik olarak durun ve ardından eğilerek ellerinizi ayaklarınızın hizasına getirin.

Ardından ellerinizi omuz hizanıza gelecek şekilde yürütün ve şınav pozisyonuna gelince durun.

Bir şınav çekin ve ardından ellerinizi geriye doğru yürüterek ayağa kalkın.

Bu egzersizi 45 saniye yapın ve 15 saniye dinlenerek 3 turda tamamlayın.

3- OMUZLARA VE DİZLERE ÇAPRAZ VURMA

3- OMUZLARA VE DİZLERE ÇAPRAZ VURMA

Plank pozisyonuna gelin. Ayaklarınızı kalça genişliğinde açarak denge sağlayın.

Sol elinizle sağ omzunuza dokunun ve elinizi yerine koyun. Ardından tam tersini sağ elinizle yapın.

Şimdi de sağ elinizi sol dizinize dokundurun ve ilk pozisyona dönün. Diğer elinizle tekrarlayın.

Her 4 hareketi yaptıktan sonra 1 şınav çekin.

Bu egzersizi 45 saniye yapın ve 15 saniye dinlenerek 3 turda tamamlayın. 

4- V OTURARAK VÜCUDU DÖNDÜRME

4- V OTURARAK VÜCUDU DÖNDÜRME

Düz bir zemine oturun ve dizlerinizi bükerek ayaklarınızı yerden kaldırıp V pozisyonunda sabit kalın.

Dilerseniz ellerinizi başınızın üstüne koyabilir ya da bir ağırlık tutabilirsiniz.

Şimdi üst bedeninizi sağa ve sola döndürmeye başlayın.

Bu egzersizi 45 saniye yapın ve 15 saniye dinlenerek 3 turda tamamlayın. 

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER En az enerji içecekleri kadar enerji verecek sağlıklı içecekler