Selülit yok eden egzersiz hareketleri

Selülitler son derece kötü görüntüsüyle canımızı sıkabilir. Ancak meraklanmayın! Selülit gideren etkili egzersizler ile pürüzsüz bacaklara sahip olmanız mümkün. Kesin sonuç alabilmek için düzenli olarak selülit gideren egzersiz hareketlerinin yapılması şart. Üstelik bunun için spor salonuna da gitmenize gerek yok. Selülit yok eden egzersizi evde de rahatlıkla yapabilirsiniz.

09 Haziran 2021, Çarşamba 09:44 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- Uzun lunge kick

1- Uzun lunge kick

Bacak arkalarını çalıştıran lunge kick egzersizleri sayesinde selülit görünümünüzden kurtulmanız mümkün. Lunge kick egzersizini her bacak için 10 tekrar olacak şekilde 3 set halinde yapabilirsiniz. İlerleme kaydettikçe 15'e çıkarabilirsiniz.

2- Çapraz kalça kaldırma

2- Çapraz kalça kaldırma

Pelvik bir egzersiz olan çapraz kalça kaldırma ile hem arka bacak kaslarınızı hem de kalçanızı çalıştırmanız mümkün. Bacaklarınızı çapraz yapın ve gövdenizi 10 kez şınav çeker gibi indirip kaldırın. 10 tekrarın ardından 1 dakika dinlenin ve 3 set halinde yeniden yapın.

2- Ters kalça kaldırma

2- Ters kalça kaldırma

Arka bacak kaslarını çalıştırırken aynı zamanda kalça kasınızı da çalıştıran bu egzersizde, sırt üstü uzanarak kalçanızı indirip kaldırmanız gerekiyor. 10 tekrarın ardından 1 dakika dinlenip 3 set halinde hareketi tamamlayabilirsiniz.

4- Çapraz mekik

4- Çapraz mekik

Bacakları yerden kaldırarak ve çapraz bir şekilde hareket ettirerek yapılan çapraz mekik hareketinde alt karın ve bacaklarınızı çalıştırabilirsiniz. 10 tekrar halinde 3 set yaparak egzersizinizi tamamlayabilirsiniz.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Salata diyeti: Her gün salata yediğinizde vücudunuza neler olur?