Sevgiliye 300 lira

Sevgililer Günü dolayısıyla tüketiciler bu yılki hediye seçimlerinde yine ‘kalpli’ ürünlerden vazgeçmezken, ortalama hediye bedeli 300 lira oldu.

14 Şubat 2019, Perşembe 08:31
A A
Sevgiliye 300 lira

Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Mutlu Erturan ise mücevher, saat, kalpli ve kırmızı renklerde yastık, oyuncak ve dekoratif ürünlerin, bu yıl da favori olduğunu belirterek “Kırmızı balonlar, kalpli konfetiler, mumlar ve gül yapraklarına olan ilgi yüzde 175, kar kürelerine yüzde 130, kablosuz kulaklıklara ise yüzde 42 arttı” diye konuştu.

ERKEKLER ÖNE GEÇTİ

GittiGidiyor Pazarlama Direktörü Feyza Dereli Fedar da sepet ortalamasının, şubat ayının ilk 10 gününde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 15 arttığını belirterek, “Bu yıl yüzde 55 oranla erkek kullanıcılarımız, yüzde 45 oranla kadın kullanıcılarımızın önüne geçti. Cep telefonu başta olmak üzere bu dönemde en çok teknolojik ürünlere rağbet var” dedi.

SAAT VE PARFÜM

Sevgililer Günü dolayısıyla tüketiciler bu yılki hediye seçimlerinde yine ‘kalpli’ ürünlerden vazgeçmezken, ortalama hediye bedeli 300 lira oldu. 18-24 yaş aralığında ağırlıkla teknolojik ürünler, hobi ürünleri, sinema biletleri ve oyuncaklar, 25-36 yaş aralığında ise mücevher, kol saati, cep telefonu, sağlık, güzellik parfüm ve dizüstü bilgisayar tercih ediliyor.

REKOR SATIŞ HEDEFİ

Geçen yıla göre bu dönem satışlarda yüzde 60 artış beklediklerini kaydeden Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkanı Emre Ekmekçi “Geçen yıl Sevgililer Günü haftasında kartlı satışlarda yüzde 17 artış yaşanmış, 8.3 milyar TL’lik satış yapılmıştı. 2019’da bu rakamın üzerine çıkabileceğimizi öngörüyoruz. Sektör genelinde ortalama sepet tutarı yaklaşık 300 TL” dedi.

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;
Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.