Fenerbahçe ayrılığı resmen duyurdu! En-Nesyri'ye veda mesajı

N'Golo Kante transferi ile beraber yolların ayrıldığı En-Nesyri için Fenerbahçe'den veda mesajı geldi.
04 Şubat 2026 , Çarşamba 15:01
Suudi Arabistan ekibi Al-Ittihad'a transfer olan En-Nesyri'ye Fenerbahçe'den veda mesajı geldi.
Haberin Devamı
Sarı lacivertlilerden yapılan açıklama şu şekilde:
Teşekkürler Youssef En-Nesyri
Futbolcumuz Youssef En-Nesyri’nin, Suudi Arabistan Pro Ligi ekiplerinden Al Ittihad FC’ye transferi konusunda anlaşmaya varılmıştır.
Formamızı giydiği süre boyunca sahadaki mücadelesi ve profesyonelliğiyle kulübümüze değer katan En-Nesyri’ye vermiş olduğu emekler için teşekkür eder; kariyerinin yeni bölümünde başarılar dileriz.
BUNLARI DA OKUYUN
Türkiye'den AP'ye tepki: Yanlış bilgilere dayanıyor
ABD Başkanı Trump: İran ile anlaştık, petrol fiyatları düştü
Hindistan’dan flaş hamle! Sınavda kopyanın önüne geçmek için Telegram’ı engellediler
Trump’tan net İran mesajı! ‘Amacımız uranyuma sahip olmak değil’
Ekvador’da 10 eyalette 60 günlük OHAL ilan edildi









