Fenerbahçe, Konyaspor deplasmanında kazandı ama yetmedi! Devler Ligi bileti garantilendi

Fenerbahçe, Süper Lig'in 33. haftasında Konyaspor'a konuk oldu. Mücadelede rakibini 3-0 yenen sarı-lacivertli ekip 3 puanı hanesine yazdırdı ancak Galatasaray'ın Antalyaspor'u yenmesiyle sezonu 2. olarak tamamlamayı garantiledi.
09 Mayıs 2026 , Cumartesi 20:10
Süper Lig'in 33. haftasında Fenerbahçe, Konyaspor ile kozlarını paylaştı. Deplasmanda rakibini 3-0 yenen sarı-lacivertli ekip 3 puanı sahibi oldu.
Haberin Devamı
Fenerbahçe'ye galibiyeti getiren golleri 13. ile 71. dakikalarda Fred ve 56. dakikada Archie Brown kaydetti.
Bu sonuçla birlikte puanını 73'e yükselten Fenerbahçe'nin, Galatasaray'ın da Antalyaspor'u yenmesiyle şampiyonluk yarışında şansı kalmadı ve ligi 2. olarak tamamlamayı garantiledi.
Sarı-lacivertli ekip gelecek sezon Şampiyonlar Ligi'nde lig aşamasına kalmak için mücadele edecek.
BUNLARI DA OKUYUN
İran Dışişleri Bakanı Arakçi yazdı, Trump sosyal medyadan paylaştı! 'Anlaşmada' kritik gelişme
Gerilim tırmanıyor! İsrail Savunma Bakanı işgal ettikleri bölgelerden çekilmeyeceklerini duyurdu
Ebola krizi büyüyor! DSÖ bildirdi: 676 vaka, 136 ölüm
Kraliyet ailesinde büyük yas! 4 yıldır komadaydı, acı haber geldi
Trump: İran anlaşması günler içinde imzalanabilir






