SporFenerbahçe'de olağanüstü toplantı bitti! Tedesco dönemi sona erdi

Fenerbahçe'de olağanüstü toplantı bitti! Tedesco dönemi sona erdi

Fenerbahçe'de olağanüstü toplantı bitti! Tedesco dönemi sona erdi

Fenerbahçe, Galatasaray yenilgisi sonrası olağanüstü toplantı kararı aldı. Toplantıda teknik direktör Domenico Tedesco ve Devin Özek ile yolların ayrıldığı açıklandı.

Fenerbahçe Yönetim Kurulu, 3-0'lık Galatasaray yenilgisi sonrası olağanüstü toplandı.

Haberin Devamı

Sarı lacivertliler bugün saat 14.00'te toplandı. Bu toplantıda Domenico Tedesco, Devin Özek ve bazı futbolcuların gelecekleriyle ilgili alınabilecek kararlar masaya yatırıldı.

Fenerbahçe'de gerçekleşen toplantı saat 16.00 sularında sona erdi. Sarı-lacivertlilerde yönetimden Ertan Torunoğulları ve Ömer Topbaş, toplantı sonrası saat 16.15 sularında kulüp binasından ayrıldı.

FENERBAHÇE AYRILIĞI AÇIKLADI

Kamuoyuna Duyuru Yönetim kurulumuzun yapmış olduğu toplantıda alınan kararlar doğrultusunda; Teknik Direktörümüz Domenico Tedesco ve teknik heyeti ile yollarımız ayrılmıştır. Sportif Direktörümüz Devin Özek ve Futbol Koordinatörümüz Berke Çelebi ile de yollarımızın ayrılması kararlaştırılmıştır. Kendilerine kulübümüze yaptıkları katkılardan dolayı teşekkür eder; bundan sonraki kariyerlerinde başarılar dileriz. Yardımcı Antrenörümüz Zeki Murat Göle, sezonun kalan maçlarında takımımızın başında sahaya çıkacaktır.

Haberin Devamı

YÖNETİM VE FUTBOLCULAR SAMANDIRA'DA BİR ARAYA GELDİ

HT Spor'un haberine göre, Fenerbahçe yönetimi ve futbolcular, Samandıra'da 2. kez olağanüstü toplantı için bir araya geldi.

Toplantının ardından yazılı bir açıklama yapılacağı tahmin ediliyor.,