FIFA’dan Türk futboluna transfer darbesi! 3 kulübe 3 dönem yasak

Dünya futbolunun patronu FIFA, Trendyol Süper Lig ve Nesine 2. Lig’de mücadele eden üç temsilcimize yönelik ağır bir transfer yasağı kararı açıkladı. FIFA'nın son güncellemesine göre; Natura Dünyası Gençlerbirliği, Gaziantep FK ve MKE Ankaragücü, mali mevzuat ihlalleri ve oyuncularla yaşanan finansal anlaşmazlıklar nedeniyle 3'er dönem transfer yasağına çarptırıldı. Kulüplerin bu yasakları kaldırabilmesi için borçlarını temizlemesi ve mevzuata aykırı durumları gidermesi gerekiyor. İşte transfer yasağına dair tüm detaylar ve kulüplerin mevcut durumu...
14 Mayıs 2026 , Perşembe 10:41
AA
FIFA'nın açıklamasına göre "mali anlaşmazlıklar veya mevzuata aykırılık gibi çeşitli ihlaller nedeniyle yeni oyuncu kaydetmeleri geçici olarak yasaklanan kulüpler" arasında yer alan Natura Dünyası Gençlerbirliği, Gaziantep FK ve MKE Ankaragücü'ne 3'er dönem transfer yasağı verildi.
Haberin Devamı
FIFA'nın kulüplere uyguladığı geçici transfer yasakları, mali açıdan mevzuat ihlalleri giderilince veya finansal anlaşmazlıklar yaşadığı futbolcuların borçları ödenince kaldırılıyor.
BUNLARI DA OKUYUN
İsrail, 5 Filistinliyi serbest bıraktı
ABD Başkanı Trump, Türkiye'deki NATO Zirvesi'ne katılacak
İtalya'da kan donduran cinayet! Göçmenlerin olduğu aracı ateşe verip çıkmalarını engellediler
Dışişleri Bakanı Hakan Fidan Endonezya Cumhurbaşkan Subianto bir araya geldi
Rusya'nın kalbinde İHA dalgası! Petrol ve altyapı tesisleri eş zamanlı vuruldu






