Galatasaraylı Leroy Sane'den Fenerbahçe yorumu: 'Beni cezbetmedi'

Süper Lig'de sezonu şampiyon tamamlayan Galatasaray'ın Alman yıldızı Leroy Sane önemli açıklamalarda bulundu.
Galatasaray'ın yıldızı Leroy Sane, sarı-kırmızılı takımla yaşadığı şampiyonluğu DHA'ya anlattı.
İşte Leroy Sane'nin sözleri;
Kolay bir sezon olmadı. Üç kere üst üste şampiyon olmuş bir Galatasaray vardı. Herkesin gözü Galatasaray’ın üzerindeydi. Sezon başında ben dahil birçok transfer yapıldı, kadro değişti. Bununla baş etmek çok kolay değil ama biz bunu başardık.
FENERBAHÇE MAÇI MUTLU ETTİ
Birçok an var ama iki Fenerbahçe maçını diyebilirim, ikincisini kazandık. O daha çok mutlu etti beni. Orada beni mutlu eden şey hem taraftarımızı sevindirdik hem de çok iyi bir oyun oynadık. Bu iyi oyun da beni çok mutlu etti.
FENERBAHÇE CEZBETMEDİ
Birçok an var ama iki Fenerbahçe maçını diyebilirim, ikincisini kazandık. O daha çok mutlu etti beni. Orada beni mutlu eden şey hem taraftarımızı sevindirdik hem de çok iyi bir oyun oynadık. Bu iyi oyun da beni çok mutlu etti. O yüzden Fenerbahçe benim için hiçbir zaman seçenek olmadı. Fenerbahçe beni cezbetmedi açıkçası. Benim için tek seçenek vardı, o da Galatasaray’dı ve o yüzden burayı seçtim. Bu seçimden dolayı çok mutluyum.
Trump’tan flaş İran açıklaması! ‘Barış hiç bu kadar yakın olmamıştı’
ABD basınından flaş 'kara harekatı' iddiası! Trump son anda durdurdu
ABD’de kaybolan 71 kız öğrenci tünelde bulundu! Kanalizasyon kapağından çıktılar
Ukrayna geri istiyor, İtalya vermiyor! 'Nüfusumuz tehdit altında' diyerek isyan ettiler
Elon Musk dünyanın ilk trilyoneri oldu! SpaceX hisseleri Nasdaq'ta işlem görmeye başladı







