Manchester City puan kaybetti! İngiltere'de şampiyon Arsenal oldu

İngiltere Premier Lig'in 37. haftasında Manchester City, deplasmanda Bournemouth ile 1-1 berabere kaldı ve ligin bitimine bir hafta kala City'nin 4 puan önündeki Arsenal, şampiyonluğunu ilan etti.
İngiltere Premier Lig'in 37. haftasında Manchester City, deplasmanda Bournemouth ile karşı karşıya geldi.
Vitality Stadyumu'nda oynanan mücadelede, 1-1 berabere bitti.
Ev sahibi ekibin golünü 39. dakikada Eli Junior Kroupi kaydetti.
Manchester City'ye beraberliği getiren golü ise 90+5'te Haaland kaydetti.
Bu sonuçla birlikte ligin bitime bir maç kala 78 puanlı Manchester City, 82 puanı olan lider Arsenal'in 4 puan gerisinde, 2. sırada yer aldı.
ARSENAL, 22 YIL SONRA ŞAMPİYON!
Böylece Mikel Arteta'nın öğrencileri tam 22 yıl sonra matematiksel olarak şampiyonluğunu ilan etti.
EN SON 2003-2004'TE ŞAMPİYON OLMUŞLARDI
Arsenal, İngiltere Premier Lig'deki son şampiyonluğunu 2003-2004 sezonunda yaşamıştı.
Efsane teknik direktör Arsene Wenger yönetimindeki Topçular, o sezonu hiç mağlubiyet almadan tamamladı.
38 maçta 26 galibiyet ve 12 beraberlik alarak şampiyonluğa ulaşmıştı.
İran'a saldırılar başladı! CENTCOM: Birden fazla hedef vuruluyor
ABD Savunma Bakanı Hegseth: İran artık bombalarla karşı karşıya kalacak
Karadeniz’de iki ticari gemiye İHA'lı saldırı: Düşman, bölgeyi terörize etmeye devam ediyor
Trump'ın 'Çok sert saldıracağız' tehdidine İran'dan yanıt geldi
Trump'tan İsrailli gazetecinin sorusuna yanıt! 'Erdoğan çok iyi bir dostum'






