Mutlu ve gururluyuz

Başkan Özbek, tüm engellemelere rağmen yine şampiyonluğu kucakladıklarını söyledi.
Galatasaray’da dün Divan Kurulu toplandı. Şampiyonluk sebebiyle başkan Dursun Özbek çok keyifliydi. Özbek “Her mayıs ayında olduğu gibi yine mutlu ve gururluyuz. Futbol takımımız üst üste 4. yani 26. şampiyonluğumuzu kazanarak bizi gururlandırdı. Başta Okan hocamız olmak üzere, teknik kadromuz, oyuncularımız ve çalışanlarımıza buradan teşekkürlerimi gönderiyorum. Zor dönemlerden geçtik. Çıktığımız yolda bizi engellemek ve durdurmak isteyenler oldu. Bunlara karşı birlik ve beraberliğimizi önde tuttuk. Taraftarımızı da desteğiyle yine şampiyon olduk” dedi.
DİLİ SÜRÇTÜ 36 DEDİ
Sarı-kırmızılı kulübün başkanı Dursun Özbek cuma günü 26. şampiyonluklarını statta kutlayacaklarını söylerken yanlışlıkla “36” dedi. Salondaki gülüşmeler üzerine Özbek “Taraftarımızla 36... 26. şampiyonluk... 36 ağzımdan çıktı ya. Cuma günü taraftarlarımızı şampiyonluk yaşamaya davet ediyorum” dedi.
Trump'tan İsrail'in Beyrut saldırısına yönelik açıklama
İsrail Lübnan'da 29 yerleşim yerine bombardıman düzenledi
Gazze'de imkansızı başaran umut dondurmacıları: 'Kanla, borçla ve zorlukla doğdu'
Brezilya'da korkunç ihmal! Genç kadını 40 metre yüksekten halatsız attılar
Trump: İran'la yarın anlaşma imzalanacak, Hürmüz Boğazı herkese açık olacak






