Süper Lig'de Antalyaspor sezonu 16. sırada tamamladı, küme düşen son takım oldu!

Süper Lig'in 34. haftasında Antalyaspor, ligde kalma maçında Kocaelispor'u konuk etti. Sahadan galip ayrılan ev sahip takım, diğer takımların ihtiyacı olan sonuçları almasıyla birlikte Süper Lig'e veda etti.
17 Mayıs 2026 , Pazar 22:04
Süper Lig'in 34. ve son haftasında Antalyaspor kendi evinde Kocaelispor ile karşı karşıya geldi. Maç, Antalya Stadyumu'nda oynanıyor.
Haberin Devamı
Süper Lig'de maç öncesi 29 puanla 17. sırada bulunan Antalyaspor'un ligde kalabilmek için mutlaka kazanması gerekmekteydi.
Sahadan 79. dakikada gelen golle 1-0 galip ayrılan Antalyaspor puanını 32'ye yükseltti.
Ancak düşme hattındaki diğer takımların ihtiyacı olan sonuçları almasıyla birlikte sezonu 16. sırada tamamlayan Antalyaspor böylece Süper Lig'e veda eden son takım oldu.
BUNLARI DA OKUYUN
Elon Musk dünyanın ilk trilyoneri oldu! SpaceX hisseleri Nasdaq'ta işlem görmeye başladı
İran Dışişleri Bakanı Arakçi yazdı, Trump sosyal medyadan paylaştı! 'Anlaşmada' kritik gelişme
Gerilim tırmanıyor! İsrail Savunma Bakanı işgal ettikleri bölgelerden çekilmeyeceklerini duyurdu
Ebola krizi büyüyor! DSÖ bildirdi: 676 vaka, 136 ölüm
Kraliyet ailesinde büyük yas! 4 yıldır komadaydı, acı haber geldi






