Süper Lig'de sezonun son derbisinde Trabzonspor deplasmanda Beşiktaş'ı mağlup etti!

Beşiktaş, Süper Lig'in 33. haftasında Trabzonspor'u konuk etti. Karşılaşmadan Trabzonspor 2-1 galip ayrıldı.
Süper Lig'in 33. haftasında Beşiktaş, Trabzonspor ile kozlarını paylaştı.
İlk golün Beşiktaş'tan geldiği maçta Trabzonspor iki yarıda da bulduğu birer golle sahadan 2-1 galip ayrıldı.
MAÇ DETAYLARI
12. dakikada Beşiktaş penaltı kazandı. Trabzonspor savunmasının çıkarken yaptığı paslaşmada kaleci Ahmet Doğan Yıldırım, ceza sahası içinde topu ayağından açtı. Araya giren Güney Koreli futbolcu Oh, genç file bekçisinin müdahalesiyle yerde kalırken hakem Oğuzhan Çakır, beyaz noktayı gösterdi.
14. dakikada penaltıyı kullanan kaptan Orkun Kökçü, meşin yuvarlağı sol alt köşeden filelere gönderdi: 1-0.
Trabzonspor, 15. dakikada beraberliği yakaladı. Orta sahanın solunda Nwakaeme'nin pasıyla topla buluşan Umut Nayir, rakip kaleye doğru ilerledikten sonra Zubkov'u gördü. Ukraynalı futbolcu, ceza sahası içi sol çaprazından sol ayağıyla düzgün vuruşla meşin yuvarlağı kalecinin yanından ağlarla buluşturdu: 1-1.
62. dakikada Trabzonspor öne geçti. Zubkov'un pasıyla ceza sahası sol çaprazında uygun durumda topla buluşan Muçi, uzak köşeye yaptığı plase vuruşla meşin yuvarlağı ağlara gönderdi: 1-2.
BEŞİKTAŞ TARAFTARINDAN PROTESTO
Beşiktaş taraftarı, maçtan önce ve maçın ilk dakikalarında sırtını sahaya dönerek yönetimi protesto etti.



