Trabzonspor-Galatasaray maçı sonrası yayıncı kuruluşa ceza

RTÜK, Trabzonspor-Galatasaray maç yayınında uygunsuz tezahüratların yayına verilmesi nedeniyle yayıncı kuruluşa ceza kesti.
11 Nisan 2026 , Cumartesi 08:44
Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), 4 Nisan’da yayınlanan Trendyol Süper Ligi’nde Trabzonspor-Galatasaray maçı sonunda müzik eşliğinde statta dile getirilen küfürlü tezahüratlar nedeniyle beIN Sports’a ceza verdi.
Haberin Devamı
“Şinanay” parçası eşliğinde edilen küfürlerin yayına herhangi bir “bipleme veya engelleme” olmaksızın açık bir şekilde yayınlandığını tespit eden RTÜK, beIN Sports’un, gecikmeli yayın sistemi kullanmadığı, ortam sesini dengelemediği ya da gerekli anlarda sesi kısmak suretiyle izleyiciyi koruyucu tedbirler almadığını belirledi.
Bunun üzerine kurul, yayıncıya idari para cezası uyguladı.
BUNLARI DA OKUYUN
ABD gece yarısı duyurdu! 7 balistik füzeden 6'sı havada imha edildi
30 yıl sonra bir ilk! 95. yaş gününde ABD’ye net mesaj
Trump'tan kritik açıklama: İran'dan çok kısa sürede ayrılacağız
Hamaney cephesinden Trump'a açık çağrı! Anlaşma tek şarta bağlı
Putin, Zelenskiy ile görüşecek mi? Putin’den yanıt geldi





