Gündem Toros Üniversitesi öğretim görevlisi alım başvuru şartları nelerdir? Başvuru nasıl yapılır?

Toros Üniversitesi öğretim görevlisi alım başvuru şartları nelerdir? Başvuru nasıl yapılır?

Paylaş
Toros Üniversitesi öğretim görevlisi alım başvuru şartları nelerdir? Başvuru nasıl yapılır?

Toros Üniversitesi 15 öğretim görevlisi alacak. İlan dün yayınlanırken 28 Mart son başvuru tarihi olarak belirtildi. Şimdi adaylar, "Toros Üniversitesi öğretim görevlisi alım başvuru şartları nelerdir? Başvuru nasıl yapılır?" sorusuna yanıt arıyor.

Toros Üniversitesi 15 öğretim görevlisini kadrosuna katacak. Üniversite, detayları adaylarla paylaşırken "Üniversitemize aylık ve özlük hakları yönünden 4857 sayılı İş Kanunu hükümlerine tabi,tam zamanlı görev yapacak, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik gereğince öngörülen koşulları sağlamış olmak şartı ile öğretim elemanı alınacaktır." denildi.

Haberin Devamı

BAŞVURU DETAYLARI İÇİN TIKLAYINIZ

BAŞVURU ve DEĞERLENDİRME TAKVİMİ

Duyuru Başlama: İlanın Resmi Gazetede yayınlanması ile başvuru süreci başlar.

Son Başvuru: İlanın Resmi Gazetede yayınlanması tarihi itibari ile 15 gün başvuru süresi vardır.

Ön Değerlendirme, Yazılı Sınav ve Sonuç Açıklama tarihleri ilanın Resmi Gazetede yayınlanma tarihine göre www.toros.edu.tr adresinde yayınlanacaktır.

Başvuru için Gerekli Belgeler:

• Başvuru Dilekçesi (http://www.toros.edu.tr/icerik/insan-kaynaklari-daire-baskanligiakademik-idari-personel-basvuru)

• YÖK formatlı Özgeçmiş

• Diploma Örnekleri (Aslı Gibidir Onaylı) (Lisans, Yüksek Lisans ve İlan şartında isteniyorsa Doktora diploması)

• ALES sonuç belgesinin fotokopisi veya internet çıktısı – ( ALES asgari 70 puan )

Haberin Devamı

• Lisans transkript belgesi (Asıl ya da onaylı kopyası)

• Nüfus Cüzdanı Onaylı Örneği

• 2 adet fotoğraf (son 6 ay içinde çekilmiş)

• Erkek adayların askerlik durumlarına ilişkin belge (terhis veya en az 1 yıl süreli tecil belgesi)

Açıklamalar:

1. Adayların istenilen belgeleri başvuru süresinin bitiş günü saat 17.00’a kadar “Toros Üniversitesi İnsan Kaynakları Daire Başkanlığı, Bahçelievler Kampusu 1857 Sokak No.12 33140

Yenişehir Mersin” adresine ulaştırmaları gerekmektedir.

2. Eksik evrak gönderen adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.

3. Postada geciken evrakların sorumluluğu adaylara aittir.

4. Ön Değerlendirme sonuçları www.toros.edu.tr adresinden duyurulacaktır. Yazılı Sınav yeri ve saati ön değerlendirme sonuçları ile birlikte duyurulacaktır.