TTNET ile İnteraktif Pazarlama Zirvesi

TTNET'in sponsoru olduğu İnteraktif Pazarlama Zirvesi 21-22 Eylül 2011 tarihlerinde İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı'nda

15 Eylül 2011, Perşembe 10:21
A A

Bu yıl “Pazarlama İnteraktiftir” sloganıyla İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenecek olan zirvede, ABD’li sosyal girişimci Josephine Dorado ve interaktif tasarımcı Summer Bedard konuşmacı olarak yer alacak.

TTNET Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı İlker Koçak, TTNET İnteraktif Medya Yöneticisi Murat Kahraman, TTNET Müzik platformunda büyük başarı sağlayan müzisyen Bedük ve Promoqube Dijital Pazarlama ajansının kurucusu Özgür Alaz’ın konuşmacı olarak katılacağı zirvede interaktif dünyada iş yapma biçimi ve geleceğin dünyası konuşulacak.

Türkiye’nin iletişim ve eğlence şirketi TTNET, İnteraktif Pazarlama Zirvesi’nin (İPZ’11) ana sponsoru oldu. ‘Pazarlama İnteraktiftir’ sloganıyla 21-22 Eylül 2011 tarihlerinde İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenecek olan zirve, bu yıl pek çok önemli konuşmacının yanı sıra dijital dünyada milyonlarca kişinin takip ettiği iki ünlüyü de ağırlıyor. Amerika'nın en ünlü sosyal girişimcisi, eğitmen ve interaktif performans yapımcılarından biri olan Josephine Dorado ve Amerika’nın saygın interaktif tasarımcılarından ve ürün stratejistlerinden biri olan Summer Bedard, İPZ’11’de konuşmacı olarak yer alacak. İki konuşmacı kitleleri peşinden koşturan vizyonlarını dinleyicilerle paylaşacaklar.

TTNET Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı İlker Koçak’ın da konuşmacı olacağı zirvede interaktif dünyada iş yapma biçimi ve geleceğin dünyası konuşulacak. Bu yıl da oldukça iddialı bir içerikle izleyicileriyle buluşacak olan İPZ’11’de, “Gerçekle sanal arasında gidip gelmeler - Hava dalışı” isimli sunumuyla Josephine Dorado, “İnternette ayak izin kadar varsın. Farklı deneyimleri kucakla” başlıklı sunumuyla Summer Bedard doğru bilinen eğrileri anlatacak ve katılımcılara yeni bir vizyon sunacak.

Katılımcılar iki gün boyunca iki ana konuşmacının yanı sıra 21 farklı konuşmacının tecrübeleri ve görüşleri sayesinde pazarlamanın sınırsızlığını deneyimleme şansı bulacaklar. Etkinlik kapsamında ikinci gün gerçekleştirilecek olan “İPZ Youth” kapsamında gençlere yönelik pazarlama faaliyetleri konu edilecek. Gençlerin beğendiği marka olma yollarının anlatılacağı İPZ Youth 2011’de konu başlıklarından biri de “Henüz piyasaya çıkmamış bir şarkı 21 bin kişiye nasıl dinletilir? Bedük TTNET Müzik’le Facebook’da Full’lendi” olacak.

“İPZ Youth” etkinliğinde TTNET İnteraktif Medya Yöneticisi Murat Kahraman, TTNET Müzik platformunda büyük başarı yakalayan müzisyen Bedük, Promoqube Dijital Pazarlama ajansının kurucusu Özgür Alaz da konuşmacı olarak yer alacak. Marketing Management Institute’nin (MMI) düzenlediği ve TTNET ve Avea’nın ana sponsoru olduğu İPZ’11, interaktif dünyadaki farklı bakış açılarını bir araya getirmeyi ve sektörü büyütmeyi amaçlıyor.

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.