Tüketirken dikkat! Bu içecekler kilo aldırıyor

Kilo verme maratonumuzda çoğu zaman sadece yediklerimize dikkat ediyor, içtiklerimizi ise es geçiyoruz. Oysa ki bazı içeceklerin kalorisi o kadar yüksek ki, adeta bir ana öğüne eş değer olabiliyor. Zayıflamaya çalışırken hangi içeceklerden uzak durmanız gerektiğini bilmeniz, diyetinizden daha hızlı sonuç almanızı sağlayacaktır.

01 Haziran 2021, Salı 12:24 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- ASİTLİ İÇECEKLER

1- ASİTLİ İÇECEKLER

Asitli içecekler aşırı oranda şeker içerir. Bu nedenle diyet versiyonları bile tüketilmemelidir.

2- KUTU MEYVE SULARI

2- KUTU MEYVE SULARI

Kutu meyve suları şeker ve meyve nektarından oluşur. Doğal ve taze meyve suları tüketmeye özen göstermelisiniz.

3- SÜT VE AYRAN

3- SÜT VE AYRAN

Sağlık açısından çok yararlı olsalar da süt ve ayran kalorili içeceklerdir. Bazı durumlarda diyeti sabote edebilir. Bu nedenle yağsız olanları tercih edilmelidir.

4- ENERJİ İÇECEKLERİ

4- ENERJİ İÇECEKLERİ

Enerji içecekleri spor sonrasında toparlanmayı sağlasa da şeker ve kalori yüklüdür.

5- KREMALI KAHVE

5- KREMALI KAHVE

Bir fincan aromalı ya da kremalı kahve ortalama 570 kaloriye eş değerdir. Bu da bir öğün demektir. Süt ya da şeker olmadan kahve tüketemiyorsanız, yağı azaltılmış süt tercih etmeli, doğal tatlandırıcılar kullanmalısınız.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Spor yaptıktan sonra neden turşu suyu içmelisiniz?