Türkiye’de de pazara giren yeni oyuncular, kobilerin bu sektöre adım atması ve gelişen tüketici davranışları ile birlikte 2021’in ilk dokuz ayında Türkiye’de e-ticaret pazarı, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre %75 büyüdü.
Küresel e-ticaret hacminin ise 2021 yılında %14 büyüyerek, 5 trilyon dolar seviyesine gelmesi ön görülüyor.
Özellikle ülkeler arası ihracat anlamında da efektif bir pazara dönüşen e-ticaret, farklı ülkelerden ürünleri tek bir tıkla almanıza olanak sağlıyor.
Küçük işletmelerin bile kısa sürede büyük işletmelere dönüştüğü e-ticaret pazarında ilk adımı atmak, yani şirket kurmak çok önemli.
Şirket kuruluşlarında çözüm ortağı olan Cem Baytok e-ticarete başlangıç için gerekli olan şirket kuruluş prosedürlerini anlattı.