Ekonomi Vestel'in “Pazar Kahvaltıları” 12 milyon kişiye ulaştı

Vestel'in “Pazar Kahvaltıları” 12 milyon kişiye ulaştı

Paylaş
Vestel'in “Pazar Kahvaltıları” 12 milyon kişiye ulaştı

Küçük ev aletleri ile tüm aile bireylerini bir araya getiren Pazar kahvaltılarının parçası olan Vestel, Perakende Güneşi Ödülleri'nde “En İyi Sosyal Medya Kullanımı” dalında ödüle layık görüldüğü “Pazar Kahvaltıları” projesiyle 2015 yılında 12 milyona yakın erişime ulaştı

Project House tarafından geliştirilen strateji ve uygulama ile Vestel Küçük Ev Aletleri’nin sahiplendiği iletişim çalışmasının çıktıları, 5 binin üzerinde kişi tarafından paylaşılırken 25 bine yakın beğeni aldı.

Haberin Devamı

Yoğun iş ve eğitim hayatı nedeniyle aile bireylerinin bir araya gelebildiği nadir anlardan biri olan Pazar kahvaltıları, Vestel’in aynı isimle sosyal medyada yürüttüğü iletişim çalışması ile 2015’in öne çıkan projelerinden biri oldu. Küçük ev aletleri ile Pazar kahvaltılarının bir parçası olan Vestel, 2015’in başından itibaren ‘Pazar Kahvaltıları’nın önemine vurgu yaptığı etkinlikler gerçekleştirip çıktılarını sosyal medya hesaplarından takipçileriyle paylaştı.

Vestel, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde kadınlara, 23 Nisan’da ise çocuklara özel Pazar kahvaltısı filmleriyle iletişimini sürdürdü. Başka bir etkinlikte ise Tuba Ünsal ve oğlunun katılımıyla anne-baba blogger’larıyla kahvaltı gerçekleştirildi. Her ay farklı bir konseptle o ayın dört pazar kahvaltısına özel içerikler üretildi ve paylaşıldı. Konsept kimi zaman peynirli lezzetler, kimi zaman yöresel kahvaltılar ve hafif kahvaltılar oldu. Düzenlenen etkinlikler ve bu etkinliklerde çekilen video ve fotoğraflar büyük ilgi gördü. İletişim çalışmasının başarısı, Perakende Güneşi Ödülleri’nde “En İyi Sosyal Medya Kullanımı” dalında alınan ödül ile taçlandırıldı.

Haberin Devamı

Vestel, yıl sonunda ise 2015’i kapatan; 2016’yı açan yeni bir filmle takipçilerine ulaştı. Bu filmde kurulan sofra sayısı, yenen zeytin tanesi gibi eğlenceli istatistiklerin yanı sıra, ağır bir kahvaltı sonrası alınan “pazartesi diyete başlama kararları” gibi eğlenceli rakamlar da yer aldı. Project House tarafından geliştirilen strateji ve uygulama ile Vestel Küçük Ev Aletleri’nin sahiplendiği “Pazar Kahvaltıları” iletişimi boyunca, 12 milyona yakın erişime, 25 bine yakın beğeniye ve 5 binin üzerinde paylaşıma ulaşıldı. Vestel, gerçekleştirdiği bu başarılı iletişim çalışmasıyla sadece küçük ev aletleri ile Pazar kahvaltılarının bir parçası olmanın ötesine geçti.