Başkent
Ankara’da su krizi devam ediyor. Arızalar, kuraklık ve artan nüfusun etkisiyle 11 ilçede son üç gündür günlük 12 saate varan su kesintileri yaşanıyor. Basınç düşüklüğü nedeniyle sıcak su ve kombi kullanımında ciddi sorunlar baş gösterirken, vatandaşlar “su yok, fatura var” diyerek yaşadıkları mağduriyeti dile getiriyor. Kesintilerin ne zaman biteceği ise merak konusu.