ODTÜ’nün bu yıl 37. kez kapılarını açan Uluslararası
Bahar Şenliği’nde, bir grup öğrenci arasında çıkan arbede ve Türk bayrağına yönelik saygısızlık içeren görüntüler kamuoyunda infial yarattı. Üniversite senatosu, huzur ve hoşgörü ortamını bozan bu olayları "kabul edilemez" olarak nitelendirerek kınadı. Şiddet olaylarına karışan ve bayrak hassasiyetine aykırı davranış sergileyen kişiler hakkında ivedilikle inceleme başlatıldığı bildirildi. İşte ODTÜ yönetiminden gelen o açıklamanın detayları...