Önce kirletti, sonra temizledi! Zabıtadan dikkat çeken müdahale

Bursa İnegöl’de aracında biriktirdiği sigara izmaritlerini caddeye savuran sürücü, o sırada denetimde olan Çevre Zabıta ekiplerine yakalandı. Ekiplerin müdahalesiyle hatasını anlayan A.D., yere attığı tüm izmaritleri kendi elleriyle tek tek toplamak zorunda kaldı. Pişmanlığı kameraya yansıyan sürücüye idari para cezası kesilirken, İnegöl Belediyesi "Daha temiz bir şehir için hep birlikte hareket etmeliyiz" mesajını verdi. İşte o ibretlik anların detayları...
06 Mayıs 2026 , Çarşamba 14:08

DHA