Serum sonrası ölüm! Tedavi için girdiği tıp merkezinden cenazesi çıktı

İstanbul Ümraniye’de soğuk algınlığı şikayetiyle özel bir tıp merkezine giden 28 yaşındaki Gamze Yıldız, iddiaya göre penisilin alerjisini belirtmesine rağmen uygulanan serum sonrası fenalaştı. Yaklaşık bir ay yoğun bakımda yaşam mücadelesi veren genç kadın hayatını kaybederken, ailesi sağlık merkezine tepki gösterip yetkililere çağrıda bulundu.
12 Mayıs 2026 , Salı 15:09

İHA