Şifa olacağına inanıp içti, yaşadığı anları 'öldüm dirildim' diye anlattı

Mardin'de, dağda topladığı otu ‘şeker hastalığına iyi gelir’ tavsiyesi üzerine pişirip yiyen M.S. (52) adlı kadın zehirlendi. İç organları ağır hasar gören ve tedaviyle hayata tutunan M.S., “Bilmediğiniz otları sakın yemeyin. Ben gerçekten öldüm, dirildim. Çok tehlikelidir. Ben o hataya düştüm, siz düşmeyin” dedi.
12 Mayıs 2026 , Salı 14:50

DHA