Dicle Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Duygu Aslan, bedenini kadavra olarak bağışladı. Üniversitenin ilk bağışçısı da olan Dr. Aslan, "Tıbbın en sessiz ve en güçlü gerçeği şudur; ölüler dirileri eğitir. Bedenimin geleceğin hekimlerinin yetişmesine katkı sağlaması benim için büyük onur" dedi.